2500 වෙනි පොස්ට් එකට මගෙන් පොඩි ගිෆ්ට් එකක්.

  • Sep 23, 2010
    81
    12
    8
    Modka weda karanna epa halo. thota account ekak hamba unanam tho eeka use karapan, mona reddata meke inna ewunta share karanna yanne. mokada meke inna ewunda umbata kanna denne? umba anith eewath oya wage share karanawada? Eg: thoge kella, bank account eka?? lankawe ewun ekka weda karanakota tikak parissamin weda karapan, specially jeewitheta kawadawath hamba wechcha nethi ewun ekka? umbe thiyana awanka hitha hemo gaawama ne. meken wath padamak igena ganin.there is only one rule, there are no frnds other than ur own family.