mumuth tikak emotional wage thaama....![]()
me kathawa hari eka athakata
hithapan danena emotions dinnata passe.......patta feeling ekak wenda athi....awurudu kiyak balan hitiyadafull emotional wela inne
pakse thahanm wela, guti kaala, minissu marila, paradila, paradila, nondi wela, anthimata dinna.