30 ක කෙනෙක්ට මේකෙන් ගැලපෙන එක මොකද්ද?

30ක කෙනෙක්ට ලක්ශ 70ක උපරිමයකට ගන්න හොද වාහනය මොකක්ද?(sedan) non hybrid

  • Axio 2013

    Votes: 36 53.7%
  • corolla 141 2010

    Votes: 2 3.0%
  • Civic Fd4 2010

    Votes: 13 19.4%
  • Axio 2009

    Votes: 2 3.0%
  • Lancer 2011

    Votes: 8 11.9%
  • වෙනත්

    Votes: 6 9.0%

  • Total voters
    67

ChamaraGL

Well-known member
  • Oct 1, 2013
    8,681
    3,405
    113
    Wayasa kohoma unath aurudda aluth wediya hama gahala nethi ekak ganin nethnam automatic wayasa yai oka hadannama
     

    Colours

    Well-known member
  • Feb 2, 2012
    7,161
    2,416
    113
    godak ewaun ahanne budget ekata hariya vehicle ekk, meke wayasath match karanna oni welane :D
     

    tha123

    Well-known member
  • Mar 4, 2015
    6,671
    1
    6,348
    113
    I prefer Corolla 141 and Axio 2009 >> (Axio 2013 is same as hybrid model)

    Else go for a hybrid like Axio 2013 or Grace
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    oya set eke okkoma kellonta uncle type widiyata penne..
    BMW parana e46 ekak bassuwath lankawe kellonta eka sporty expensive wahanayak..
    umbata image eka nam ona lankawe bmw thama..

    141 da grace da hithana eka nikan 3 wheel karayo Bajaj da TVS da 3 wheel eka wadi penumak thiyenne kiyala hithanawa wage wadak.. uta oka wenasak unata pita inna apita owa okkoma 3 wheel witharai..:lol:
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    wayaysa balala car ganna tharan lankawe nugath wela kiyala hithenne nedda ubalata,

    lankawe 18 to 30 job karana wenda posh manasikathwa keri sinhalu wediyen padinne indian alto thamamai ( habai wediyenma baninneth indiyawata)