thawa visthara kiyapan machan
Machan Uba Karanna Hadapu wade gana Mamanam Sathutui .. Ube Awankakamata Mama Garukaranawa macho...google eken hodha forums tikak hoya ganin machan.. ewata gihin minussu req karala thiyena crack gana balapan. ita passe ewa hoya gena upload karapan. a link hama thanama dapan
uba youtube ekata gihin -urname- kiyala acc hadapan...
ilagata windows movie maker eka open karala, lassana english song ekak dala/ubema screens tikak dala video ekak hadhapan....
ilagata youtube ekata log wela uba hadhapu video eka upload karapan.. title eka widhihata "Work at home" wage ekak dapan.. discription ekata uBe reffrel link eka dapan... puluwan nam reffrel link eka dot.tk site ekata gihin mask karapan.. ita passe hari..
dhan youtube wage video site lot ekak hoya gena ara video ekama ap karapan.. etha kota harii.. ube video eke link eka hama thanama dapan...
google eken hodha forums tikak hoya ganin machan.. ewata gihin minussu req karala thiyena crack gana balapan. ita passe ewa hoya gena upload karapan. a link hama thanama dapan
uba youtube ekata gihin -urname- kiyala acc hadapan...
ilagata windows movie maker eka open karala, lassana english song ekak dala/ubema screens tikak dala video ekak hadhapan....
ilagata youtube ekata log wela uba hadhapu video eka upload karapan.. title eka widhihata "Work at home" wage ekak dapan.. discription ekata uBe reffrel link eka dapan... puluwan nam reffrel link eka dot.tk site ekata gihin mask karapan.. ita passe hari..
dhan youtube wage video site lot ekak hoya gena ara video ekama ap karapan.. etha kota harii.. ube video eke link eka hama thanama dapan...
ඔව් මචන්.. නොමිලේ
ඔව් මචන්.. නොමිලේ
එල ඇඩ්වට්යිසින් පාර...
do u know to create torrents... PM me
mama 712mb upload karalat tama tiyenne US$ 0.06
460mb upload karapan etawada up karanna oana nehe... mama nam 9$ hoya gaththa,,, pana daala..
