307MB අප්ලෝඩ් කරලා $347ක් හෙව්ව හැටි

gamehunterexe

Banned
Oct 21, 2010
372
39
0
thawa visthara kiyapan machan

google eken hodha forums tikak hoya ganin machan.. ewata gihin minussu req karala thiyena crack gana balapan. ita passe ewa hoya gena upload karapan. a link hama thanama dapan

uba youtube ekata gihin -urname- kiyala acc hadapan...
ilagata windows movie maker eka open karala, lassana english song ekak dala/ubema screens tikak dala video ekak hadhapan....

ilagata youtube ekata log wela uba hadhapu video eka upload karapan.. title eka widhihata "Work at home" wage ekak dapan.. discription ekata uBe reffrel link eka dapan... puluwan nam reffrel link eka dot.tk site ekata gihin mask karapan.. ita passe hari..


dhan youtube wage video site lot ekak hoya gena ara video ekama ap karapan.. etha kota harii.. ube video eke link eka hama thanama dapan...
 

creativeN

Well-known member
  • Jul 13, 2009
    5,666
    991
    113
    CATCH ME IF U CAN
    google eken hodha forums tikak hoya ganin machan.. ewata gihin minussu req karala thiyena crack gana balapan. ita passe ewa hoya gena upload karapan. a link hama thanama dapan

    uba youtube ekata gihin -urname- kiyala acc hadapan...
    ilagata windows movie maker eka open karala, lassana english song ekak dala/ubema screens tikak dala video ekak hadhapan....

    ilagata youtube ekata log wela uba hadhapu video eka upload karapan.. title eka widhihata "Work at home" wage ekak dapan.. discription ekata uBe reffrel link eka dapan... puluwan nam reffrel link eka dot.tk site ekata gihin mask karapan.. ita passe hari..


    dhan youtube wage video site lot ekak hoya gena ara video ekama ap karapan.. etha kota harii.. ube video eke link eka hama thanama dapan...
    Machan Uba Karanna Hadapu wade gana Mamanam Sathutui .. Ube Awankakamata Mama Garukaranawa macho...
    Rep +++
     

    MuslimLankan

    Member
    Nov 25, 2008
    6,319
    697
    0
    google eken hodha forums tikak hoya ganin machan.. ewata gihin minussu req karala thiyena crack gana balapan. ita passe ewa hoya gena upload karapan. a link hama thanama dapan

    uba youtube ekata gihin -urname- kiyala acc hadapan...
    ilagata windows movie maker eka open karala, lassana english song ekak dala/ubema screens tikak dala video ekak hadhapan....

    ilagata youtube ekata log wela uba hadhapu video eka upload karapan.. title eka widhihata "Work at home" wage ekak dapan.. discription ekata uBe reffrel link eka dapan... puluwan nam reffrel link eka dot.tk site ekata gihin mask karapan.. ita passe hari..


    dhan youtube wage video site lot ekak hoya gena ara video ekama ap karapan.. etha kota harii.. ube video eke link eka hama thanama dapan...

    bohama isthuthi sahodaraya! try karala balannam