ගොඩාක් ස්තුතියි කටුනායක ප්ලෑන මල්ලිFull insurance : accident ekedi involved parties a kiyanne ubata and wate idan topiya kaapu unta gewanawa.
Third party : uba happunata ubata payment naha. Habai uba nisa anathurata lak wuna anik party or parties walata gewanawa ube insurance eken.
Lankawe vaahanayak paarata daanawa nam aniwa atleast 3rd party insurance wath ona.
Accident eka wunama insurance card eke thiyena number ekata call karala wisthare kiwwama enawa dial ekak ethanata. Uu balala karala evidence aran yanawa. Police involve wenawa nam a wage ewaidith insurance eka deal karanawa police ekka. Usually uba thamai police report ehema aran yawanna ona insurance ekata.
Insurance company ekata uba nisa payments karanna wunoth, next time ube premium eka wadi wenawa. Usually companies encourage you to not to use the Insurance. Godak aya damage wunama athin hadanawa mokada Insurance premium eka wadi wena eka alaabai and you may lose some perks.
Thanks.Insurance company ekata uba nisa payments karanna wunoth, next time ube premium eka wadi wenawa. Usually companies encourage you to not to use the Insurance. Godak aya damage wunama athin hadanawa mokada Insurance premium eka wadi wena eka alaabai and you may lose some perks.
Yes. Premium kiyala adahas kare oya insurance company ekata dena gaana for the coverage they provide.Thanks.
Premium එක කියන්නෙ අපි insurance කරගන්න ගෙවන ගාණද?
Third party දාලා මොනවා හරි වුණොත් ඒ අයට ඒකෙ payment එක අරන් දීලා, ඊළඟ සැරේ වෙන company එකකින් insurance කරගන්න පුලුවන් නේද? (නැත්තං මේකෙ premium එක වැඩි වෙන හින්දා)
රුපියල් කීයට වගේ වැඩියෙන් යන repair වලටද insurance එකට කතා කරන්න හොඳ ?
Thanks.
Premium එක කියන්නෙ අපි insurance කරගන්න ගෙවන ගාණද?
Third party දාලා මොනවා හරි වුණොත් ඒ අයට ඒකෙ payment එක අරන් දීලා, ඊළඟ සැරේ වෙන company එකකින් insurance කරගන්න පුලුවන් නේද? (නැත්තං මේකෙ premium එක වැඩි වෙන හින්දා)
රුපියල් කීයට වගේ වැඩියෙන් යන repair වලටද insurance එකට කතා කරන්න හොඳ ?
Third party දාලා තියනකොට third party එකට ගෙවන්න නඩුවක් දාලා යන්න ඕනෙ නේද. නැතුව ලේසියෙන් claim කරන්න විදියක් නෑ නේ?Full insurance : accident ekedi involved parties a kiyanne ubata and wate idan topiya kaapu unta gewanawa.
Third party : uba happunata ubata payment naha. Habai uba nisa anathurata lak wuna anik party or parties walata gewanawa ube insurance eken.
Lankawe vaahanayak paarata daanawa nam aniwa atleast 3rd party insurance wath ona.
Accident eka wunama insurance card eke thiyena number ekata call karala wisthare kiwwama enawa dial ekak ethanata. Uu balala karala evidence aran yanawa. Police involve wenawa nam a wage ewaidith insurance eka deal karanawa police ekka. Usually uba thamai police report ehema aran yawanna ona insurance ekata.
Insurance company ekata uba nisa payments karanna wunoth, next time ube premium eka wadi wenawa. Usually companies encourage you to not to use the Insurance. Godak aya damage wunama athin hadanawa mokada Insurance premium eka wadi wena eka alaabai and you may lose some perks.
අපිලා ඉතිං දුප්පත් මිනිස්සුලා නෙ. Insurance කාලෙ ඉවර වුණාම මොකක් හරි company එකකින් third party insurance එකක් දාගන්නවා. (එක එක අවුරුද්දට එක එක companies).Doesn't happen in SL - there won't be a change in premium (if it's a 3rd party insurance. You will lose the "no-claim" discount if you had comprehensive insurance)
එතකොට හැම සැරේම එකම company එකකින් දාගන්න එකේ වාසියක් තියෙනවා නේද ?
ape wahanei anik wahanei hera ona ekakata gewanawa neh third party unama..Third party දාලා තියනකොට third party එකට ගෙවන්න නඩුවක් දාලා යන්න ඕනෙ නේද. නැතුව ලේසියෙන් claim කරන්න විදියක් නෑ නේ?
Full insurance : accident ekedi involved parties a kiyanne ubata and wate idan topiya kaapu unta gewanawa.
Third party : uba happunata ubata payment naha. Habai uba nisa anathurata lak wuna anik party or parties walata gewanawa ube insurance eken.
Lankawe vaahanayak paarata daanawa nam aniwa atleast 3rd party insurance wath ona.
Accident eka wunama insurance card eke thiyena number ekata call karala wisthare kiwwama enawa dial ekak ethanata. Uu balala karala evidence aran yanawa. Police involve wenawa nam a wage ewaidith insurance eka deal karanawa police ekka. Usually uba thamai police report ehema aran yawanna ona insurance ekata.
Insurance company ekata uba nisa payments karanna wunoth, next time ube premium eka wadi wenawa. Usually companies encourage you to not to use the Insurance. Godak aya damage wunama athin hadanawa mokada Insurance premium eka wadi wena eka alaabai and you may lose some perks.