3rd party insurance කියන්නෙ මොකද්ද? ඒකෙන් claim කරන්නෙ කොහොමද, කරපු අය ඉන්නවද?

Be_Positive

Well-known member
  • May 27, 2022
    1,000
    1,211
    113
    3rd party insurance කියන්නෙ මොකද්ද? ඒකෙන් claim කරන්නෙ කොහොමද, කරපු අය ඉන්නවද?
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,966
    15,413
    113
    Full insurance : accident ekedi involved parties a kiyanne ubata and wate idan topiya kaapu unta gewanawa.
    Third party : uba happunata ubata payment naha. Habai uba nisa anathurata lak wuna anik party or parties walata gewanawa ube insurance eken.

    Lankawe vaahanayak paarata daanawa nam aniwa atleast 3rd party insurance wath ona.
    Accident eka wunama insurance card eke thiyena number ekata call karala wisthare kiwwama enawa dial ekak ethanata. Uu balala karala evidence aran yanawa. Police involve wenawa nam a wage ewaidith insurance eka deal karanawa police ekka. Usually uba thamai police report ehema aran yawanna ona insurance ekata.

    Insurance company ekata uba nisa payments karanna wunoth, next time ube premium eka wadi wenawa. Usually companies encourage you to not to use the Insurance. Godak aya damage wunama athin hadanawa mokada Insurance premium eka wadi wena eka alaabai and you may lose some perks.
     

    Janatha Jhon

    Well-known member
  • Nov 24, 2023
    10,570
    14,443
    113
    Full insurance : accident ekedi involved parties a kiyanne ubata and wate idan topiya kaapu unta gewanawa.
    Third party : uba happunata ubata payment naha. Habai uba nisa anathurata lak wuna anik party or parties walata gewanawa ube insurance eken.

    Lankawe vaahanayak paarata daanawa nam aniwa atleast 3rd party insurance wath ona.
    Accident eka wunama insurance card eke thiyena number ekata call karala wisthare kiwwama enawa dial ekak ethanata. Uu balala karala evidence aran yanawa. Police involve wenawa nam a wage ewaidith insurance eka deal karanawa police ekka. Usually uba thamai police report ehema aran yawanna ona insurance ekata.

    Insurance company ekata uba nisa payments karanna wunoth, next time ube premium eka wadi wenawa. Usually companies encourage you to not to use the Insurance. Godak aya damage wunama athin hadanawa mokada Insurance premium eka wadi wena eka alaabai and you may lose some perks.
    ගොඩාක් ස්තුතියි කටුනායක ප්ලෑන මල්ලි
     

    Be_Positive

    Well-known member
  • May 27, 2022
    1,000
    1,211
    113
    Insurance company ekata uba nisa payments karanna wunoth, next time ube premium eka wadi wenawa. Usually companies encourage you to not to use the Insurance. Godak aya damage wunama athin hadanawa mokada Insurance premium eka wadi wena eka alaabai and you may lose some perks.
    Thanks.

    Premium එක කියන්නෙ අපි insurance කරගන්න ගෙවන ගාණද?

    Third party දාලා මොනවා හරි වුණොත් ඒ අයට ඒකෙ payment එක අරන් දීලා, ඊළඟ සැරේ වෙන company එකකින් insurance කරගන්න පුලුවන් නේද? (නැත්තං මේකෙ premium එක වැඩි වෙන හින්දා)

    රුපියල් කීයට වගේ වැඩියෙන් යන repair වලටද insurance එකට කතා කරන්න හොඳ ?
     
    • Like
    Reactions: planner123

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,966
    15,413
    113
    Thanks.

    Premium එක කියන්නෙ අපි insurance කරගන්න ගෙවන ගාණද?

    Third party දාලා මොනවා හරි වුණොත් ඒ අයට ඒකෙ payment එක අරන් දීලා, ඊළඟ සැරේ වෙන company එකකින් insurance කරගන්න පුලුවන් නේද? (නැත්තං මේකෙ premium එක වැඩි වෙන හින්දා)

    රුපියල් කීයට වගේ වැඩියෙන් යන repair වලටද insurance එකට කතා කරන්න හොඳ ?
    Yes. Premium kiyala adahas kare oya insurance company ekata dena gaana for the coverage they provide.

    Insurance ekata kathaa karanna hoda kiyana cutoff amount ekata nam mata hariyatama kiyanna amarui bro. Meke aya kiyai thawa wisthara.

    Insurance companies keepayakinma ahala balanna. Hoda reputed ekakin ganna. Nathnam oya muladi kiyana sundara kathaa naha api karadare watunama.
     
    • Love
    Reactions: Be_Positive

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,821
    113
    Thanks.

    Premium එක කියන්නෙ අපි insurance කරගන්න ගෙවන ගාණද?

    Yearly payment

    Third party දාලා මොනවා හරි වුණොත් ඒ අයට ඒකෙ payment එක අරන් දීලා, ඊළඟ සැරේ වෙන company එකකින් insurance කරගන්න පුලුවන් නේද? (නැත්තං මේකෙ premium එක වැඩි වෙන හින්දා)

    Doesn't happen in SL - there won't be a change in premium (if it's a 3rd party insurance. You will lose the "no-claim" discount if you had comprehensive insurance)

    රුපියල් කීයට වගේ වැඩියෙන් යන repair වලටද insurance එකට කතා කරන්න හොඳ ?

    Depends on your no claim bonus, some people won't claim damages from insurance if the NCB they'd lose is higher than the claim itself
     
    • Love
    Reactions: Be_Positive

    chatura_CN

    Well-known member
  • Jun 2, 2016
    6,463
    1
    8,634
    113
    kandy
    Full insurance : accident ekedi involved parties a kiyanne ubata and wate idan topiya kaapu unta gewanawa.
    Third party : uba happunata ubata payment naha. Habai uba nisa anathurata lak wuna anik party or parties walata gewanawa ube insurance eken.

    Lankawe vaahanayak paarata daanawa nam aniwa atleast 3rd party insurance wath ona.
    Accident eka wunama insurance card eke thiyena number ekata call karala wisthare kiwwama enawa dial ekak ethanata. Uu balala karala evidence aran yanawa. Police involve wenawa nam a wage ewaidith insurance eka deal karanawa police ekka. Usually uba thamai police report ehema aran yawanna ona insurance ekata.

    Insurance company ekata uba nisa payments karanna wunoth, next time ube premium eka wadi wenawa. Usually companies encourage you to not to use the Insurance. Godak aya damage wunama athin hadanawa mokada Insurance premium eka wadi wena eka alaabai and you may lose some perks.
    Third party දාලා තියනකොට third party එකට ගෙවන්න නඩුවක් දාලා යන්න ඕනෙ නේද. නැතුව ලේසියෙන් claim කරන්න විදියක් නෑ නේ?
     
    • Like
    Reactions: Be_Positive

    Be_Positive

    Well-known member
  • May 27, 2022
    1,000
    1,211
    113
    Doesn't happen in SL - there won't be a change in premium (if it's a 3rd party insurance. You will lose the "no-claim" discount if you had comprehensive insurance)
    අපිලා ඉතිං දුප්පත් මිනිස්සුලා නෙ. Insurance කාලෙ ඉවර වුණාම මොකක් හරි company එකකින් third party insurance එකක් දාගන්නවා. (එක එක අවුරුද්දට එක එක companies).

    එතකොට හැම සැරේම එකම company එකකින් දාගන්න එකේ වාසියක් තියෙනවා නේද ?
     

    Smartm

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    20,235
    20,872
    113
    හස්තිශෛලපුර
    Third party දාලා තියනකොට third party එකට ගෙවන්න නඩුවක් දාලා යන්න ඕනෙ නේද. නැතුව ලේසියෙන් claim කරන්න විදියක් නෑ නේ?
    ape wahanei anik wahanei hera ona ekakata gewanawa neh third party unama..

    anik wahaneta salli ape eken gewanna tamai nadu danna ona..
     
    • Wow
    Reactions: Be_Positive

    imback2008

    Well-known member
  • Nov 1, 2025
    2,402
    3,062
    113
    Insurance company vs 3rd party naduwakin thama pay karanne.
    uba athin mokak hari unoth uba pay karanna oni na. nadu danna kiyapan.
     
    • Love
    Reactions: Be_Positive

    tha123

    Well-known member
  • Mar 4, 2015
    6,675
    1
    6,351
    113
    Full insurance : accident ekedi involved parties a kiyanne ubata and wate idan topiya kaapu unta gewanawa.
    Third party : uba happunata ubata payment naha. Habai uba nisa anathurata lak wuna anik party or parties walata gewanawa ube insurance eken.

    Lankawe vaahanayak paarata daanawa nam aniwa atleast 3rd party insurance wath ona.
    Accident eka wunama insurance card eke thiyena number ekata call karala wisthare kiwwama enawa dial ekak ethanata. Uu balala karala evidence aran yanawa. Police involve wenawa nam a wage ewaidith insurance eka deal karanawa police ekka. Usually uba thamai police report ehema aran yawanna ona insurance ekata.

    Insurance company ekata uba nisa payments karanna wunoth, next time ube premium eka wadi wenawa. Usually companies encourage you to not to use the Insurance. Godak aya damage wunama athin hadanawa mokada Insurance premium eka wadi wena eka alaabai and you may lose some perks.

    danna tharamin 3rd party eken pay krnna naduwak yanna one.. mulinm accident ekknam police ubata wiruddawa naduwak danawa.. eken uba waradikaru unoth, ita passe accident ekata involve una 3rd parties wlta plwn ube insurance eken wenama wandi naduwak dala uba nisa unta una alabaya ganna,.
     
    • Wow
    Reactions: Be_Positive