Hutch 4G sim එකක් ලැබුණ
AnuradhaRa Well-known member Dec 25, 2010 62,193 1 43,734 113 යටගිය දවසැ බරණැස් නුවර Aug 14, 2020 #1 Hutch 4G sim එකක් ලැබුණ Reactions: D_Mad
jamiezue Well-known member Jul 28, 2008 12,068 1 8,924 113 -~උලක් උඩ-~ Aug 14, 2020 #2 AnuradhaRa said: Hutch 4G sim එකක් ලැබුණ Click to expand... සන්තෝසයි, සන්තෝසයි Reactions: D_Mad and AnuradhaRa
AnuradhaRa Well-known member Dec 25, 2010 62,193 1 43,734 113 යටගිය දවසැ බරණැස් නුවර Aug 14, 2020 #3 jamiezue said: සන්තෝසයි, සන්තෝසයි Click to expand... හෙට උදේ 9න් පස්සෙ ඇක්ටිව් වෙන්නෙ Reactions: D_Mad
Johnnie_Walker Well-known member Mar 20, 2012 8,588 13,571 113 [email protected] Aug 14, 2020 #4 Reload ekak dammama kiyahan apith asai danaganna Reactions: D_Mad
Y your_love Well-known member Apr 7, 2012 14,115 1 11,128 113 Aug 14, 2020 #5 Kottuwa kawada? Photo nadda Reactions: The Kingslayer
MAHAADENAmutta Well-known member Sep 25, 2016 6,263 1,115 113 76 ගෙදර Aug 14, 2020 #6 ඉක්මනට ඩේටා කැපෙනවා 3g වලට වඩා එච්චරයි වෙනස! Reactions: D_Mad and AnuradhaRa
2osama Well-known member Oct 25, 2010 81,633 72,844 113 මාලඹේ Aug 14, 2020 #7 4G සිම් එකේ 4G signal අහුවෙනවා 3G සිම් එකේ 3G Signal අහුවෙනවා Reactions: D_Mad and AnuradhaRa
AnuradhaRa Well-known member Dec 25, 2010 62,193 1 43,734 113 යටගිය දවසැ බරණැස් නුවර Aug 14, 2020 #8 2osama said: 4G සිම් එකේ 4G signal අහුවෙනවා 3G සිම් එකේ 3G Signal අහුවෙනවා Click to expand... 3G සිම් එකට 4G signal වැඩනෙ Reactions: D_Mad
2osama said: 4G සිම් එකේ 4G signal අහුවෙනවා 3G සිම් එකේ 3G Signal අහුවෙනවා Click to expand... 3G සිම් එකට 4G signal වැඩනෙ
manjulabw Well-known member Aug 23, 2007 17,468 15,592 113 Land of the Gods 🕎 Aug 14, 2020 #9 4G sim eka support frequency ekata program karala tiyenne, 3G sim issues karanne ne 4G enabled network ekak nam, Reactions: D_Mad
4G sim eka support frequency ekata program karala tiyenne, 3G sim issues karanne ne 4G enabled network ekak nam,
2osama Well-known member Oct 25, 2010 81,633 72,844 113 මාලඹේ Aug 14, 2020 #10 AnuradhaRa said: 3G සිම් එකට 4G signal වැඩනෙ Click to expand... එහෙම වෙන්න බැහැ Reactions: D_Mad
silentsahan Well-known member Apr 28, 2010 9,737 1 3,658 113 Rajagiriya Aug 14, 2020 #11 mn ubta cl karapu welawaka kiyannam .. dannawane meke un mgen kala mtama arapu awastha Last edited: Aug 14, 2020 Reactions: D_Mad and AnuradhaRa
visalbro Well-known member Jun 4, 2017 15,972 17,132 113 panadura Aug 14, 2020 #12 4g kiyala gahala thiyenawa arake 3g kiyala gahaa thiyenawa Reactions: D_Mad and AnuradhaRa
PHBhagya Well-known member Feb 26, 2020 25,150 3 118,917 113 Gampaha Aug 14, 2020 #13 3g - 3rd generation max speed 21mbps 4g - 4th generation max speed 300mbps Mb - mega bit Reactions: NRTG, D_Mad, The Kingslayer and 2 others
D_Mad Well-known member Jun 11, 2013 25,606 42,097 113 Deniyaya Aug 15, 2020 #14 B U M P Broooooooooooooooooo Reactions: PHBhagya and The Kingslayer