නිර්මල කොතලවල , රාජපක්ෂ ආණ්ඩුව කාලෙත් මහමාර්ග නියොජ්ය ඇමති වෙලා හිටිය වගෙ මතකයි, කළුතරින් පාර්ලිමන්ට් ගියෙඔය සමාගමේත් සහෝදරයෙක් හිටියා චන්ද්රිකා ආණ්ඩුකාලේ ඇමති කෙනෙක් විදියට වැඩ කරපු.
ඒවා කියන්නෙ නැ මෙයාඔය සමාගමේත් සහෝදරයෙක් හිටියා චන්ද්රිකා ආණ්ඩුකාලේ ඇමති කෙනෙක් විදියට වැඩ කරපු.
ඔය සමාගමේත් සහෝදරයෙක් හිටියා චන්ද්රිකා ආණ්ඩුකාලේ ඇමති කෙනෙක් විදියට වැඩ කරපු.
නිර්මල කොතලවල , රාජපක්ෂ ආණ්ඩුව කාලෙත් මහමාර්ග නියොජ්ය ඇමති වෙලා හිටිය වගෙ මතකයි, කළුතරින් පාර්ලිමන්ට් ගියෙ
ඒක තමා බන් ලංකාවෙ ගොඩක් මොටිවේශනල් කතාවල ඇත්ත. උන් ඇත්ත හංගලා මේ වගේ පච කෙලිනවා. මේවා බලලා අපේ 2000න් පස්සෙ ඉපදුන ලොන්තයෝ ටික "අම්මේ මටත් AL ඕන නෑ" කියලා ඒක අතෑරලා අන්තිමට පාරේ හිඟාකනවා.ඒවා කියන්නෙ නැ මෙයා
නිර්මල කොතලාවල නෙ. ලඟක් වෙනකන්ම ඇමති ඉඳියෙ. කලුතර තමයි විජය factories ඔක්කොම තියෙන්නෙත්.නිර්මල කොතලවල , රාජපක්ෂ ආණ්ඩුව කාලෙත් මහමාර්ග නියොජ්ය ඇමති වෙලා හිටිය වගෙ මතකයි, කළුතරින් පාර්ලිමන්ට් ගියෙ
2015 මහමැතිවරණෙට ඉල්ලුවෙ නෑ, නරක මනුස්සයෙක් කියල නන් අහල නෑ ,නිර්මල කොතලාවල නෙ. ලඟක් වෙනකන්ම ඇමති ඉඳියෙ. කලුතර තමයි විජය factories ඔක්කොම තියෙන්නෙත්.
හැබැයි දේශපාලන සම්බන්ධකම් වලින් ව්ශේෂ දියුණුවක් ලැබුන කියල අහල නෑ.
වීඩියෝ එක පොඩ්ඩක් බැලුව. ඩයල් එක නිර්මල කොතලාවල ගැනත් කියනව. අනික F4 මුල් ෂයි එකේද කොහෙද. කැම්පසුත් ගිහින්.
------ Post added on Jan 27, 2026 at 6:32 PM
"Wijeya products" මුලු ලෝකයේම තියෙනවා ද?MD, Rhunu products නම් Sri Lanka shops වල දැකලා තියෙනවා. Even Back in home, Rhunu තමයි හුඟක්ම use කරන්නේ...
"Wijeya products" මුලු ලෝකයේම තියෙනවා ද?MD, Rhunu products නම් Sri Lanka shops වල දැකලා තියෙනවා. Even Back in home, Rhunu තමයි හුඟක්ම use කරන්නේ...
නිර්මල කොතලාවල නෙ. ලඟක් වෙනකන්ම ඇමති ඉඳියෙ. කලුතර තමයි විජය factories ඔක්කොම තියෙන්නෙත්.
හැබැයි දේශපාලන සම්බන්ධකම් වලින් ව්ශේෂ දියුණුවක් ලැබුන කියල අහල නෑ.
වීඩියෝ එක පොඩ්ඩක් බැලුව. ඩයල් එක නිර්මල කොතලාවල ගැනත් කියනව. අනික F4 මුල් ෂයි එකේද කොහෙද. කැම්පසුත් ගිහින්.
------ Post added on Jan 27, 2026 at 6:32 PM