රිසල්ට්ස් වැරදියි බං......කුරුණෑගල රිසල්ට්ස් නම් ඩෙෆා වැරදියි.......
BCC-District 8
AAB-District 41
CCC-District 101
CSS-District 339
CSS-District 2600
මේවා මෙහෙම වෙන්න බෑනේ...මොන රෙද්දට මෙහෙම රිසල්ට්ස් දැම්මද මංදා.....මෙච්චර කල් අරගෙනත්. ගොං හු***ගේ පුතාලා.......![]()
![]()

Kurunegala District First BIO
BBC , Z 1.5 IR 2*** WTF

දිස්ත්රික්ක රෑන්ක් වල අවුල තිබ්බට අයිලන්ඩ් අයිලක් නෑ වගේ හැබැයි 









. .....Mn Maths kere....First time nam lowery na... Mn nathi unaaa.. Hama deyak ma EPA wela hitiaee.... jiwathe godak kalkirila hitiaee.... Mn ayeth maths keraa... Mata. AAB . .... .....
Mn Maths kere....First time nam lowery na... Mn nathi unaaa.. Hama deyak ma EPA wela hitiaee.... jiwathe godak kalkirila hitiaee.... Mn ayeth maths keraa... Mata. AAB . .... .....
Mn Maths kere....First time nam lowery na... Mn nathi unaaa.. Hama deyak ma EPA wela hitiaee.... jiwathe godak kalkirila hitiaee.... Mn ayeth maths keraa... Mata. AAB . .... .....
එලකිරි මචන් 