About µTorrent

kasun.madhusanka

Well-known member
  • Nov 17, 2008
    7,779
    134
    63
    Oyagollo µTorrent eke Upload speed limit eka wenaskeranawada? nathnam Unlimited select keralada thiyenne?? Mage µTorrent DL speed eka godak adui.. port forward kerath godak welawata hariyanne na.. torrent eke seeds godak thibunath a wage.. Speed eka wadikeranna mama mokakda keranna ona??:rolleyes::rolleyes:

mawella

Well-known member
  • Mar 17, 2008
    14,560
    184
    63
    37
    ratmalana
    mama nam up=1 donw=8000000 k danawa eewagema slow nam download wenne 30 min , 30 min serin sere update tracker n reset burns danwa

thawa ekek thiyanwa :P mama meka thma karamme movie eka slow nam
    mama thawa movie ekak donwlaod wenna danawa ee kyanne movies 2 k eka para slow downlaod wenaekata up=1 down=80000 i

anika fast nam eke up=1 down=40 k wage danawa ethkoat speen wenawa

kasun.madhusanka

Well-known member
  • Nov 17, 2008
    7,779
    134
    63
    mawella said:
    mama nam up=1 donw=8000000 k danawa eewagema slow nam download wenne 30 min , 30 min serin sere update tracker n reset burns danwa

thawa ekek thiyanwa :P mama meka thma karamme movie eka slow nam
    mama thawa movie ekak donwlaod wenna danawa ee kyanne movies 2 k eka para slow downlaod wenaekata up=1 down=80000 i

anika fast nam eke up=1 down=40 k wage danawa ethkoat speen wenawa

Machan donw kiuwe mokakda DL speed ekada?

fzlhmt

Member
    Jun 11, 2007
    2,031
    10
    0
    39
    Red Deer, Canada
    mehemai torrents seeders la adu nam download speed eka adui. ehema unaa mama nam karanne force download karana eka. dl speed eka wedi wenawa Ul speed eka adu karaama. :yes:

kasun.madhusanka

Well-known member
  • Nov 17, 2008
    7,779
    134
    63
    fzlhmt said:
    mehemai torrents seeders la adu nam download speed eka adui. ehema unaa mama nam karanne force download karana eka. dl speed eka wedi wenawa Ul speed eka adu karaama. :yes:

Na bro meke godak seeds thiyenawa!!