Worst Exercises to Stop doing in the Gym

Alucard_SxE

Well-known member
  • Apr 18, 2015
    5,910
    1,364
    113
    Iye mage gym schedule eka change karagaththa. Eth coach karanna hodama nathi injury prone exercises tikak hemadama add karanawa. :angry:

    Unta ewa hoda ne kiyala kiyannath mokadda wage panditha talk ekak kiyala hithai kiyala, ithin man mage paduwe ewata wena exercise adesha karala workout karanawa. :P

    Ithin ubalatath kiyanna awe monawada me karanna hoda nathi injury prone exercise kiyala :rolleyes:



    1. Upright Row


    Meka karana un hari karala thiyana un hari innawanam dannawa kochchara pain ekak shoulder joint walata enawada kiyala. :angry:
    Thamange ath deka unnatural position ekaka move wenne meka karaddi. Shoulders deka udata issenne internally (athulata) rotate wena gaman. Which is not supposed to happen.
    Ithin shoulders paninna, damage wenna thiyena risk eka godak wadi.
    Ita passe weight eka pallehata genakota control karala issarahata karala genna kiyalath samaharu kiyanawa. (mage gym eke wage :angry:). meka thawath hoda nehe.

    Mekata subsitute ekak widihata "dumbell High pull" eka karanna puluwan.

    Wadi wisthara sadaha me videos balanna.




    Alternate - The dumbell high pull





    2. Behind the neck shoulder press


    Thawa melo rahak nathi exercise ekak. :angry:
    Mekedith shoulders unnatural position ekaka move wenne. shoulders naturally up & down move wenna one agata tikak issarahin. Apita agata pitipassen hari samantharawa hari weights ussanna amarui.
    Front Barbell shoulder press ekai, mekai aran baluwoth dekenma ekama de wenne habai front press eka injury prone nehe e wagema delts walata hodata wadinawa, e wagema wadi weights use karannath puluwan :yes:






    3. Leg extension

    Meka Quad isolating exercise ekak. Karaddi nam quads hodata work wenawa kiyala danenawa. Eth knee caps walata deiyangema pihitai :sorry:
    too much strain in your knees and joints.
    Alternatives - quad isolate karanna puluwan exercise thiyanawa. Eth oya okkotama wada hodama de thamai Squats. Hodata squats gahanna baya nathuwa proper form ekka :yes:





    4. Dumbell Flys

    Meka nan tikak controversial exercise ekak :rolleyes: Ehemama aulak ne eth risk to reward ratio eka godak adui.
    Flys walin godak chest ekata contraction ekak enawa kiyala thamai karanne eth aththatama ehema nehe. Normal bench press ekakin stretch wena ganata wada godak stretch wenne nehe nikan shoulder pain ekak ena eka witharai wenne.

    Alternative - Polowe wadi weala karanna puluwan eka limit ekakata witharak stretch wena widihata. :D
    Eken risk eka godak adui e wagema heavier weights use karannath puluwan. Eth hithana tharam loku impact ekak nehe matanam personally :rolleyes:





    Mekath balanna. Same thing although




    Man godak welawata exercises research karanna ehema yanne Athlean-X You tube channel ekata. IMO danata thiyena hodama fitness channel eka. Over 5million subscribers. Miniha awith certified physical therapist kenek. Anika natural body bulder kenek. Agenma penawa kiyana karana dewal gena goda danumak thiyenawa kiyala. :yes:

    Mokak hari exercise karak karaddi pain ekak enawanam, not feeling right wagenam tikak e gena research karanna. Ethakota thiyena issues hoyaganna puluwan :D
    Nikan gym eke ayya kiyala dunnu paliyata karanna yanna epa :D
     
    Last edited:

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    28,813
    3,232
    113
    In the eyes of my girl
    upright row nam tikak amarui tamai karata passe
    back shoulder press ekat mama karala tiyenawa habai eka nam mata nam wadinwa bun
    mamat issara eka tikak wadiyen weights dala gahuwa
    me seen eka dakkata passe weight eka adu karala gahuwe
     

    Rohantha

    Well-known member
  • Dec 17, 2006
    5,893
    352
    83
    31
    Giriulla
    beginners workout schedules wala owa tiyenawa. adu bara dala kalata mokut wenne nehe machan. owa loku barawal dala gahanne nehe. loku barawal dala gahanna one kaleta coach ube schedule eka wenas karanawa. normally masen maseta schedule eka wenas wenna one.
     

    Alucard_SxE

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    5,910
    1,364
    113
    beginners workout schedules wala owa tiyenawa. adu bara dala kalata mokut wenne nehe machan. owa loku barawal dala gahanne nehe. loku barawal dala gahanna one kaleta coach ube schedule eka wenas karanawa. normally masen maseta schedule eka wenas wenna one.

    meka waradi kathawak.
    Beginner kiyala adu bara dala gahana scene ekak nehe. Bodybuilding waladi karanne muscles progressively overload karana eka. Eka kenagen kenata wenas wenawa thamanta ussanna puluwan bara pramanaya anuwa.
    ekai beginner, experienced lifter kiyana ekei sambhandayak nehe.

    Oya exercises schedule walata dala denne nodanuwathkama hinda.
    Issara Arnold ge bodybuidling videos wala baluwama oya exercises thayanawa. Ithin dan wenakan owa kenagen kenata pass wenawa injury/health risk gena hithanne nathuwa. Ekai oya exercises thamath thiyenne
     

    Alucard_SxE

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    5,910
    1,364
    113
    upright row nam tikak amarui tamai karata passe
    back shoulder press ekat mama karala tiyenawa habai eka nam mata nam wadinwa bun
    mamat issara eka tikak wadiyen weights dala gahuwa
    me seen eka dakkata passe weight eka adu karala gahuwe

    back eka godak ayata ehema amaru nehe thama. Ara video eka balapan. Miniha kiyanawa oya okkoma hethu tika. Eth exercise eka hoda nehe.

    matanam adu bara dala gahuwath amarui. Shoulders karas karas ganawa
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    32,151
    4,092
    113
    127.0.0.1
    Athlean-X ගෙ videos පට්ට. මම මුගේ හැම video එකක්ම වගේ බලල තියෙනව.
    පොර physical therapist කෙනෙක්. අනික් උන්ට වඩා මූ තමයී සිද්ධියේ ඉන්නෙ. මුගේ videos follow කරපං කිසි භයක් නැතුව. වරදින්නේ නෑ මුගේ ඒවා ගොඩක් දුරට හරියට ම හරි :yes: GYM එකේ බයියලගෙන් අහන්න යන්න එපා අවශ්‍ය දෙයක් තියෙනව නම් මූ ගෙන් අහන්න. හරිම answer එක මූ දෙනව. අැඟට අාදරයක් තියෙනව නම් gym එකේ එවුන්ගෙන් advice ගන්න එක නවත්තපං අපේ එවුන් ගොඩක් ගල් යුගයේ ඉන්නෙ
     
    Last edited:

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    32,151
    4,092
    113
    127.0.0.1
    meka waradi kathawak.
    Beginner kiyala adu bara dala gahana scene ekak nehe. Bodybuilding waladi karanne muscles progressively overload karana eka. Eka kenagen kenata wenas wenawa thamanta ussanna puluwan bara pramanaya anuwa.
    ekai beginner, experienced lifter kiyana ekei sambhandayak nehe.

    Oya exercises schedule walata dala denne nodanuwathkama hinda.
    Issara Arnold ge bodybuidling videos wala baluwama oya exercises thayanawa. Ithin dan wenakan owa kenagen kenata pass wenawa injury/health risk gena hithanne nathuwa. Ekai oya exercises thamath thiyenne

    back eka godak ayata ehema amaru nehe thama. Ara video eka balapan. Miniha kiyanawa oya okkoma hethu tika. Eth exercise eka hoda nehe.

    matanam adu bara dala gahuwath amarui. Shoulders karas karas ganawa
    ඔව් බං ඇත්ත. වදිනවා වගේ තේරෙනවා ඒත් කාළයක් තිස්සේ කරපුවා ම තමයී ප්‍රශ්න ටික develop වෙන්නේ. Beginner කියලා එකක් නැහැ. ඔය exercises දුන්නා කියන්නේ එතනින් එහාට ඒ gym අය්යා කියන දේවල් අහන එක නවත්තන්න ඕන වෙලාව තමයී ඒක.

    මිනිහ එක්ක argue කරන්න වත් explain කරන්න වත් යන එක නෙමෙයි කරන්න ඕන. උඹ ඔය කරන විඳිය. සද්ද නැතුව ඒ exercises skip කරලා online experienced කෙනෙක් ගෙන් schedule එක ගන්න එක.

    කාලෙන් කාලෙට මේ subject එක අලුත් වෙනවා. වෙනස් වෙනවා. මෙහේ ලංකාවේ gym වල ඉන්න ගොඩක් අයගේ knowledge එක update වෙලා නැහැ මොකද ගොඩක් උන්ට තේරෙන්නේ නැහැ Internet research කරන්න skill එකක් නැහැ. ඒක ඔය හැම දේටම වඩා important දෙයක්. :)
     

    Alucard_SxE

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    5,910
    1,364
    113
    Athlean-X ගෙ videos පට්ට. මම මුගේ හැම video එකක්ම වගේ බලල තියෙනව.
    පොර physical therapist කෙනෙක්. අනික් උන්ට වඩා මූ තමයී සිද්ධියේ ඉන්නෙ. මුගේ videos follow කරපං කිසි භයක් නැතුව. වරදින්නේ නෑ මුගේ ඒවා ගොඩක් දුරට හරියට ම හරි :yes: GYM එකේ බයියලගෙන් අහන්න යන්න එපා අවශ්‍ය දෙයක් තියෙනව නම් මූ ගෙන් අහන්න. හරිම answer එක මූ දෙනව. අැඟට අාදරයක් තියෙනව නම් gym එකේ එවුන්ගෙන් advice ගන්න එක නවත්තපං අපේ එවුන් ගොඩක් ගල් යුගයේ ඉන්නෙ

    :yes:
     

    dinukap4

    Well-known member
  • Mar 18, 2008
    11,101
    274
    83
    Typical ara Gas yata Garage bass la wage ung bung oya Gym wala inne ung maha gong hattha mama ung dena workouts hondata net eken research kara tamai use karanne :yes: