About Rep+

Harlequin

Member
Oct 14, 2011
784
49
0
Null
problem-solving.jpg


මං මේ නිකන් අහන්නෙ මචං...

ඇයි බං මේ සමහරු රෙප් හිඟාකන්නේ...?
මොකද්ද වෙන්නෙ වැඩියෙන් හම්බුනා කියල?
 

urajdrlk

Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,096
    3,543
    113
    Inside Your Laptop ;)
    රෙප් එකතු කරලා කරලා..... වෙසක් එකට දන්සලක් දෙනවා..... රෙප් දන්සල...... :angry:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    hinga kanna oni neha :) ekanam pissu wedak :D
    thaman hoda posts danawanam nikanma rep labenawa anith memberslagen
    e wagema hoda posts walata apitat rep karanna puluwan :D
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,561
    6,053
    113
    kawruth hinga kanne nah ban. honda post ekak dapuwama , kawrut gaya kireema washayen eka denawa.. eyawa tikak ismathu wela penawa eya honda post danwa kiyala.ochchara thama.. nathnam oken athi wadak nah..