AC ඕෆ් කරලා කාර් එක ඇතුලෙ ඉන්නෙ කොහොමද?

harshana123

Well-known member
  • Nov 13, 2007
    1,669
    797
    113
    AC ඕෆ් කරලා කාර් එක ඇතුලෙ ඉන්නෙ කොහොමද?

    මේ දවස්වල මේ රස්නෙත් එක්ක කාර් එකක් නවත්තලා තියන වෙලාවට ඇතුලෙ ඉන්නම බෑ ඒ සී ඕෆ් කරලා නම්. ඒ සී දිගටම දාගෙන ඉන්න නම් ඉතින් ගෙදර පෙට්‍රල් ශෙඩ් එකක් දාගන්න වෙනවා.:baffled:
    ෆෑන්ස් ඔන් කරගෙනම ගොඩක් වෙලා හිටියොත් බැටරි බහිනවා.

    මේකට විසඳුමක් දන්න එකෙක් කියපල්ලකො.

    මේ ප්‍රශ්නෙ ගොඩාක් අයට ඇති. මේකට හරියන ගැජමැටික්ස් එහෙම නැද්ද? චාර්ජ් කරන ෆෑන්ස් වගෙ? එහෙම නැත්නම් වෙන මොකක්හරි වෙන්ටිලේටරි සිස්ටම් එකක්?
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,632
    67,979
    113
    Nattan mae wage ekak set karaganna.blower eka taram nan cool ekak nethi wei.but battery eka nan down wenne ne.car battery eken 3 days wage weda karai.

     
    Last edited:

    mtmadushanka

    Well-known member
  • Apr 28, 2018
    3,699
    592
    113
    Hogwarts 🏰
    jnwXbb1.gif
     

    dilw

    Well-known member
  • May 13, 2015
    2,525
    1
    2,388
    113
    Go to hybrid car 😎😎 mn nm payak withara AC dagena idala thiyanawa town giyama ehema.battery ekatath hodaine awwe nikan thiyenawata wada
     

    dilw

    Well-known member
  • May 13, 2015
    2,525
    1
    2,388
    113
    AC ඕෆ් කරලා කාර් එක... 06-16-2018 07:20 PM Ela machan... harshana123

    mokada yako rep kapuwe :confused::confused::confused::sorry::sorry:
     
    • Like
    Reactions: MAHAADENAmutta

    harshana123

    Well-known member
  • Nov 13, 2007
    1,669
    797
    113
    AC ඕෆ් කරලා කාර් එක... 06-16-2018 07:20 PM Ela machan... harshana123

    mokada yako rep kapuwe :confused::confused::confused::sorry::sorry:

    Mama rep kapuwa newei bn rep dunnane. Anika namath dala rep kapanne mokatada? Varadila rep kapila nam ehema sorry machan.. passe davasaka apahu dennam.
     
    • Like
    Reactions: dilw