ADMIN'sඇඩ්මින්ලාගේ_විරක්රියා,සහ_අසාධාරණ(ADIMNS & MODIRATOR SUCK)
ඇඩ්මින් ගේ ව්ර්නින්ග් සහ එළකිරි බලු කිරි කරන කොල්ලෝ ..Elakir Ayata pamanai
කෙලින්ම කියනවා නම් මම මේ ත්රෙඩ් එක ඕපන් කලේ..
ඇඩ්මින් ලා මේ වෙනකොට මේ එලකිරියේ කර අසාධාරන
කම් ගැන කියන්න...
මම එලකිරියට හොද සහ නරක ත්රෙඩ් දාලා තියෙනවා..
මේ කොහොම වුනත්..මෙ ඇඩ්ඩින්ලා ටික මේවා මොනිට කරන විදිහ සම්පූර්ණ පක්ශපාති සහ අසාධාරන ආකාරයක් දකින්නට ලැබෙන්නේ..
ඔබ මෙතෙක් දාපු ත්රෙඩ්..මේකේ ජාතිවදීව කුනුහරපකියා ගැනීමෙන්
ඔබ ඇඩ්මින්ලාට රිපොට් කර සාධාරනයක නොවුනිනම්
මේකේ ඔබේ කොමෙන්ටුවද සටහන් කරන්න..
අමතක කරනන එපා..
මගෙ ත්රෙඩ් එකකට වර්නින් එකක් දුන්නහම..
මම මේ ප්රශ්න ටික අහලා යැව්වා ඔයකියන ඇඩ්ඩියගෙන්..
හැබැයි පොර මොඩිරේට කෙන්ක් tin tin123
1. මේ සයිට එකේ කුනුහර්ප දාන්න බැරි මට විතරද?
Reply: katath kunuharpa danna ba. Habai oya kunuharpa dala anik kattiyath damma kiyana eka apita adala na.
Anik kattiya gana api action gannam. Namuth anik kattiya kunuharpa kiyana eka oyata kunuharpa kiyanna hethuwak nemei.
Enisa oyata warn karanna aththe oyage waradda nisa. Enisa waradda hadaganna anik minissu gana kiyawanne nathuwa.
2.කෙල්ලොන්ගේ මොඩල්ස් ලගේ බගෙට හෙලුවෙන් ඉන්න
පිOතූර දානවා ඒවා හොදද?
Reply: Internet eke standard eka anuwa public pennana puluwan andame models lage wage pinthura dammata kisima prashnayak naha.
Ewa yahoo, facebook wage site wala, TV eke, magazine wala onama thanaka thiyanwa. Ewa balanna akamathi nam ewa nobala inna. Api wada karanne law eka saha internet standards anuwa.
3.රටෙ මූලික ආගම බුද්ධාගම..ඒකට බනිනවා අපහ්ස කරනවා.හම්බයො දුසිම් ගනන් ඇවිල්ලා.උන්ගේ හිතේ හැටියට.ඒවට තහ්නමක් නැද්ද?
Reply: Api e gana action ona tahram aran thiaynwa. Ewagema anik agam walatath fake ekak pitipasse hangila banina kattiyatath action gannawa.
4.DJ සුනිමල් කියන එකා පට්ට කුණුහර්ප කිය කිය.වටේ ඉන්න වුන්ට බනිනවා..
නෙමේ කුණුහර්ප පලනවා..ඒවට මේ කියපු වර්නිග්ස් දෙන්නේ නැද්ද?
Reply: Ewatath umbata wagema waran kalla thiyanwa.
5.ජෙනරල් ෆොන්සෙකට අමුතිත්ත කුනුහර්පෙන බනිනවා..
ඒවා රිපොර්ට් කලත් ඇස් නැති අන්ධයො වගේ ඉන්නවා
ඒවට මේ තහනම නැද්ද?
Reply: Katath kunuharpen bannath waradi. Umbala mahindata kunuharpen baninakota kamak na. fonsekata banina 1k dakkoth hari amarui balan inna.
Report karapuwata action gani. Udapaninne nathuwa indapan.
4 .මේ සයිට් එකේ සිOහල ජාතියට විරුද්ධව,බුදුදමට විරුද්ධව Scravy කියන් එකා
බනිනවා"සිOහල බල්ලො මට පෙන්නන්න බෑ" කියලා ඒවා හොදද?
(උගේ ත්රෙඩ් එකක් ඇතොත්.සිOහල අපිට තිත්ත කුණුහර්පෙන් බැනල තියෙන්නේ")
Reply: Ewath waradi ewata api eyawa ona tahram ban kalla thiyanwa.
5.GRTZ (ADMIN of Ela kiri) කියන එක්කෙනාට මම REQUEST
එකක් කලා මේකලා ගමගේ කියන අර අසරන අන්ධ කෙල්ලගෙ
"අහන් ඉන්න ..අහගෙන ඉන්න" වීඩියො සොන්ග් එක එලකිරියේ බැනර් එකක් දාන්න කියලා...ඒකට තාම උත්තරයක් වත් නෑ..
ඒත් ඉන්ද්රචාපලාගේ ලෙ පෙරගෙන ඉන්න සිOදු,ඉරාජ් ලගේ කිසිම වැඩකට නැති මොන්ජානේ වගේ පල් සිOදු...බැනර්වල තියෙනවා...
(මෙහෙමද මිනිස්සු ඉල්ලීමක් කරාම සලකල බලන්නෙ)
Reply: Apita original video eka sapayanne nathuwa api mokata banner dannada? Apita youtube eke thiayan video walata banner danna ba ne.
6.
මම ජින්ජගේ ආර්ටිකල් එකට එකතු කලේ ..එයා කියපු දේවල් වල මේව්වගේ නොකියපු
ටිකක් අඩoගු වෙනවා කියලා..ඔය ආර්ටිකල් එක කියවන කෙන්ක්ට තෙරෙන නිසා..
එයාට අපහස කරන්න නේමෙ.මොක්ද දන්න හැමොම දන්නවා.ජින්ජගේ කැරැට්ටුව..
ඔබ තුමා තමන්ගේ අම්මට අක්කා කියනවාද?
කවදාවත් .නැහැනේ..
තම්න්ගේ අම්මා කොට සායක් ඇදගෙන ඔය ජින්ජර් වගේ
හැසිරෙන්න ගියොත් එක අනුමත කරනද?
දිගටම කරන්න කියල අනුබලදෙනවද?..නැහැනේ..
මේ අම්මණ්ඩි කියන විද්හෙන් පෙන්නේ,,
අම්මලා පුතාලා..තාත්ටාලා ඔක්කොම එකට සුදිය දානවා කියලා....
වැරද්ද මම ලියපු එකද?
මගේ කුණුහර්ප භාශා ශයිලියද?
නැත්නම් ලOකාව වගේ රටක උන් මෙහෙම ඉන්න එකද?
එහෙමත් නැත්නම්.මේවගේ ඉනටර් විව් එකක් පත්තරෙට දුන්න එකද?
මේ අම්මණ්ඩි කියපු ඒවට ඔහොම නොලියා මම කොහොම් ලියන්නද?
Reply: Ithin dan mokadda apita kiyanne?
Mokak hari umba dapu kunuahrpa post ekak hari kiyanna wage yanne. Kata kunuharpen bannath eka waradi.
7.මම රිපොට් කරල තියෙනනවා.ඔනේ තරම් පොස්ට් කුණුහරප කියන ඒවා..
එලකිරි රූල්ස් වලට පටහැනි ඒවා..ඒ එකක්වත් මම දැනුවත්ව ඇඩ්මින්
අරන්දාලා .ඩිලීට් කරල නෑ..
ඔහේ ගල්බිල්ලා වගේ නිකන් ඉන්නවා.
Reply: Ona tharam ain kalla athi. Nikan boru liyanna epa.
Umbata umba asa minissunta kunuharpen banala post 1 dakkoth eka makanakan iwasillak na.
Habai umba anik minissunta kunuharpen bannama api ewa makanne nathuwa thiyanna ona. Ewata warn karannath ba.
LOL
ඔන්න ඕවා තම්යි මම අහලා යපු ප්රශන හැබඉ තාම් උත්තර නෑ..
Reply: Okkotama uththara deela thiyenne. Habai nikan moda joke ekak wage umbe prashna tika.
ඇඩ්මින් ගේ ව්ර්නින්ග් සහ එළකිරි බලු කිරි කරන කොල්ලෝ ..Elakir Ayata pamanai
කෙලින්ම කියනවා නම් මම මේ ත්රෙඩ් එක ඕපන් කලේ..
ඇඩ්මින් ලා මේ වෙනකොට මේ එලකිරියේ කර අසාධාරන
කම් ගැන කියන්න...
මම එලකිරියට හොද සහ නරක ත්රෙඩ් දාලා තියෙනවා..
මේ කොහොම වුනත්..මෙ ඇඩ්ඩින්ලා ටික මේවා මොනිට කරන විදිහ සම්පූර්ණ පක්ශපාති සහ අසාධාරන ආකාරයක් දකින්නට ලැබෙන්නේ..
ඔබ මෙතෙක් දාපු ත්රෙඩ්..මේකේ ජාතිවදීව කුනුහරපකියා ගැනීමෙන්
ඔබ ඇඩ්මින්ලාට රිපොට් කර සාධාරනයක නොවුනිනම්
මේකේ ඔබේ කොමෙන්ටුවද සටහන් කරන්න..
අමතක කරනන එපා..

මගෙ ත්රෙඩ් එකකට වර්නින් එකක් දුන්නහම..
මම මේ ප්රශ්න ටික අහලා යැව්වා ඔයකියන ඇඩ්ඩියගෙන්..
හැබැයි පොර මොඩිරේට කෙන්ක් tin tin123

1. මේ සයිට එකේ කුනුහර්ප දාන්න බැරි මට විතරද?

Reply: katath kunuharpa danna ba. Habai oya kunuharpa dala anik kattiyath damma kiyana eka apita adala na.
Anik kattiya gana api action gannam. Namuth anik kattiya kunuharpa kiyana eka oyata kunuharpa kiyanna hethuwak nemei.
Enisa oyata warn karanna aththe oyage waradda nisa. Enisa waradda hadaganna anik minissu gana kiyawanne nathuwa.
2.කෙල්ලොන්ගේ මොඩල්ස් ලගේ බගෙට හෙලුවෙන් ඉන්න
පිOතූර දානවා ඒවා හොදද?

Reply: Internet eke standard eka anuwa public pennana puluwan andame models lage wage pinthura dammata kisima prashnayak naha.
Ewa yahoo, facebook wage site wala, TV eke, magazine wala onama thanaka thiyanwa. Ewa balanna akamathi nam ewa nobala inna. Api wada karanne law eka saha internet standards anuwa.
3.රටෙ මූලික ආගම බුද්ධාගම..ඒකට බනිනවා අපහ්ස කරනවා.හම්බයො දුසිම් ගනන් ඇවිල්ලා.උන්ගේ හිතේ හැටියට.ඒවට තහ්නමක් නැද්ද?

Reply: Api e gana action ona tahram aran thiaynwa. Ewagema anik agam walatath fake ekak pitipasse hangila banina kattiyatath action gannawa.
4.DJ සුනිමල් කියන එකා පට්ට කුණුහර්ප කිය කිය.වටේ ඉන්න වුන්ට බනිනවා..
නෙමේ කුණුහර්ප පලනවා..ඒවට මේ කියපු වර්නිග්ස් දෙන්නේ නැද්ද?

Reply: Ewatath umbata wagema waran kalla thiyanwa.
5.ජෙනරල් ෆොන්සෙකට අමුතිත්ත කුනුහර්පෙන බනිනවා..
ඒවා රිපොර්ට් කලත් ඇස් නැති අන්ධයො වගේ ඉන්නවා
ඒවට මේ තහනම නැද්ද?

Reply: Katath kunuharpen bannath waradi. Umbala mahindata kunuharpen baninakota kamak na. fonsekata banina 1k dakkoth hari amarui balan inna.
Report karapuwata action gani. Udapaninne nathuwa indapan.
4 .මේ සයිට් එකේ සිOහල ජාතියට විරුද්ධව,බුදුදමට විරුද්ධව Scravy කියන් එකා
බනිනවා"සිOහල බල්ලො මට පෙන්නන්න බෑ" කියලා ඒවා හොදද?
(උගේ ත්රෙඩ් එකක් ඇතොත්.සිOහල අපිට තිත්ත කුණුහර්පෙන් බැනල තියෙන්නේ")

Reply: Ewath waradi ewata api eyawa ona tahram ban kalla thiyanwa.
5.GRTZ (ADMIN of Ela kiri) කියන එක්කෙනාට මම REQUEST
එකක් කලා මේකලා ගමගේ කියන අර අසරන අන්ධ කෙල්ලගෙ
"අහන් ඉන්න ..අහගෙන ඉන්න" වීඩියො සොන්ග් එක එලකිරියේ බැනර් එකක් දාන්න කියලා...ඒකට තාම උත්තරයක් වත් නෑ..
ඒත් ඉන්ද්රචාපලාගේ ලෙ පෙරගෙන ඉන්න සිOදු,ඉරාජ් ලගේ කිසිම වැඩකට නැති මොන්ජානේ වගේ පල් සිOදු...බැනර්වල තියෙනවා...
(මෙහෙමද මිනිස්සු ඉල්ලීමක් කරාම සලකල බලන්නෙ)
Reply: Apita original video eka sapayanne nathuwa api mokata banner dannada? Apita youtube eke thiayan video walata banner danna ba ne.
6.
මම ජින්ජගේ ආර්ටිකල් එකට එකතු කලේ ..එයා කියපු දේවල් වල මේව්වගේ නොකියපු
ටිකක් අඩoගු වෙනවා කියලා..ඔය ආර්ටිකල් එක කියවන කෙන්ක්ට තෙරෙන නිසා..
එයාට අපහස කරන්න නේමෙ.මොක්ද දන්න හැමොම දන්නවා.ජින්ජගේ කැරැට්ටුව..
ඔබ තුමා තමන්ගේ අම්මට අක්කා කියනවාද?
කවදාවත් .නැහැනේ..
තම්න්ගේ අම්මා කොට සායක් ඇදගෙන ඔය ජින්ජර් වගේ
හැසිරෙන්න ගියොත් එක අනුමත කරනද?
දිගටම කරන්න කියල අනුබලදෙනවද?..නැහැනේ..
මේ අම්මණ්ඩි කියන විද්හෙන් පෙන්නේ,,
අම්මලා පුතාලා..තාත්ටාලා ඔක්කොම එකට සුදිය දානවා කියලා....

වැරද්ද මම ලියපු එකද?
මගේ කුණුහර්ප භාශා ශයිලියද?
නැත්නම් ලOකාව වගේ රටක උන් මෙහෙම ඉන්න එකද?
එහෙමත් නැත්නම්.මේවගේ ඉනටර් විව් එකක් පත්තරෙට දුන්න එකද?
මේ අම්මණ්ඩි කියපු ඒවට ඔහොම නොලියා මම කොහොම් ලියන්නද?
Reply: Ithin dan mokadda apita kiyanne?
Mokak hari umba dapu kunuahrpa post ekak hari kiyanna wage yanne. Kata kunuharpen bannath eka waradi.
7.මම රිපොට් කරල තියෙනනවා.ඔනේ තරම් පොස්ට් කුණුහරප කියන ඒවා..
එලකිරි රූල්ස් වලට පටහැනි ඒවා..ඒ එකක්වත් මම දැනුවත්ව ඇඩ්මින්
අරන්දාලා .ඩිලීට් කරල නෑ..
ඔහේ ගල්බිල්ලා වගේ නිකන් ඉන්නවා.
Reply: Ona tharam ain kalla athi. Nikan boru liyanna epa.
Umbata umba asa minissunta kunuharpen banala post 1 dakkoth eka makanakan iwasillak na.
Habai umba anik minissunta kunuharpen bannama api ewa makanne nathuwa thiyanna ona. Ewata warn karannath ba.
LOL
ඔන්න ඕවා තම්යි මම අහලා යපු ප්රශන හැබඉ තාම් උත්තර නෑ..
Reply: Okkotama uththara deela thiyenne. Habai nikan moda joke ekak wage umbe prashna tika.

Last edited:

