monawada cuddah ?
sajith.xp.pk Well-known member Nov 12, 2008 6,127 4,280 113 Sri Lanka Jun 13, 2024 #2 Long term වාසී. Short Term වාසි වෙන්නත් පුළුවන් අවාසි වෙන්නත් පුළුවන්. Reactions: Psiko
Psiko Well-known member Mar 10, 2023 13,989 13,892 113 🤍 Jun 13, 2024 #3 sajith.xp.pk said: Long term වාසී. Short Term වාසි වෙන්නත් පුළුවන් අවාසි වෙන්නත් පුළුවන්. Click to expand... digatama salli enawnan da wasi dan salli watenne auto convert welane meka haduwama auto convert wen nadda ? samanyen 1000 doller awoth eka lkr wlain ganna kiyak wage kapagannawada
sajith.xp.pk said: Long term වාසී. Short Term වාසි වෙන්නත් පුළුවන් අවාසි වෙන්නත් පුළුවන්. Click to expand... digatama salli enawnan da wasi dan salli watenne auto convert welane meka haduwama auto convert wen nadda ? samanyen 1000 doller awoth eka lkr wlain ganna kiyak wage kapagannawada