මමත් ship වලට ආස උනේ last ship එකෙන් බන්.. Nathan james එකනම් කවදාවත් අමතක වෙන්නෙ නෑ. බන්..![]()
Loweth ban.... Patta TV series eka.... ealaga eka enakan inne agili gana gana.....



මමත් ship වලට ආස උනේ last ship එකෙන් බන්.. Nathan james එකනම් කවදාවත් අමතක වෙන්නෙ නෑ. බන්..![]()



Loweth ban.... Patta TV series eka.... ealaga eka enakan inne agili gana gana.....![]()

මම දන්න විදිහට නම් තව එකක් එන්නෙ නෑ බන්.. Season 5 එකෙන් ඉවරයි බන්..![]()




The last ship balanna kalin mn hituwa mechchara ganak wiyadan krn mechchara crew ekk ekka ahawal ekakatada ships hadanne muhude maha loku wadakut nane missile ekk waduna hatiye kudune kiyala.
Last ship baluwama therune![]()

The last ship balanna kalin mn hituwa mechchara ganak wiyadan krn mechchara crew ekk ekka ahawal ekakatada ships hadanne muhude maha loku wadakut nane missile ekk waduna hatiye kudune kiyala.
Last ship baluwama therune![]()