Airtel උන්ට හැදිලා තියෙන පුකේ අමාරුව මොකක්ද බං? 🤔🤔🤔

Indrajith Gamage

Well-known member
  • Aug 15, 2020
    3,354
    5,930
    113
    35
    Moratuwa
    www.facebook.com
    මම ගිය මාසෙ සිම් එකක් ගත්තා. රු. 599 freedom පැකේජ් එකක් දා ගත්තා. අද මාසෙ ඉවර වුණ නිසා තව එකක් දා ගත්තා. මේක අසාමාන්‍ය විදිහට වාසියිනෙ බං. 🤔

    මාසයක් පුරාවටම දවසට 1GB ගාණෙ හම්බෙනවා normal browsing වලට. ඒකට social media usage අදාළ නැහැ. ඒ කියන්නෙ FB, Instagram, Whatsapp, YouTube කොච්චර පාවිච්චි කරත් 1GB වලින් කැපෙන්නෙ නැහැ. අනිත් නෙට්වර්ක් වගේ 360p විතරක් unlimited හරි, පට්ට slow හරි නෙවෙයි, සිරාවටම unlimited. අනික youtube, fb එහෙම 1080p buffering නැතිව බලන්න පුළුවන්. 6 mbps (750kb/s) විතර වේගයක් තියෙනවා.

    ඒ විතරක් නෙවෙයි බං, ඔච්චර data දෙනවා මදිවාට airtel ඒවාට මාසෙම call sms සම්පූර්ණ free. (whatsapp සම්පූර්ණ free එකේ video call වුණත්)

    ඒකත් මදි කියලා හිතෙනවා නම් තව විනාඩි 300 කුයි sms 1000 කුයි අනික් network වලටත් free දෙනවා. සේරම රුපියල් 599 කට මාසෙකටම!!

    ඕකත් මදි උන්ට කැමති නම් දවසට හම්බෙන data ප්‍රමාණය 2GB කරගන්න පුළුවන් 999 පැකේජ් එකෙන්. ඔය සේරම ඒ විදිහටම තියෙන අතරෙ අනිත් නෙට්වර්ක් වලට calls sms එහෙමත් වැඩි වෙනවා.

    මම මාසයක් පාවිච්චි කරපු නිසා මට ෂුවර් කිසිම FUP එකක්, speed cap එකක් නෑ. එහෙම තියෙනවා නම් ඒක youtube වලට 50GB වලින් එහා සහ fb, whatsapp වලට 25GB ගාණෙ විතර වෙන වෙනම වගේ තියෙනවා වෙන්න ඕන. එහෙම තිබුණත් එච්චර පාවිච්චි කරන්නත් බෑනෙ බං හිතලාම නාස්ති කරේ නැත්නම්.

    මුන් මෙච්චර වාසි දෙන්නෙ මොකක් හරි යටි අරමුණකින්වත්ද බං? 🤔 🤔
     

    talkingtom

    Well-known member
  • Dec 27, 2021
    1,401
    2,657
    113
    colombo
    Mageth airtel ekak tynawa 2012 gaththa. me lagadi parana sim eka 3g kyla 4g sim replacement ekak gedaratama ewwa free. pahugiya tike oya sim eka pawichchi una tikak. mata nikam me weddi me awurudde witarak Rs.5000ta wada credit balance labila tiyenawa. Matath pudumai oka gana. passe mn unta awankawama hodak weyan kyla Rs.1000k reload kala. :lol: :lol:
     
    • Wow
    Reactions: NaiRobi

    prasanna1992

    Well-known member
  • Apr 18, 2018
    1,505
    2,474
    113
    කොලොම්තොට
    මම ගිය මාසෙ සිම් එකක් ගත්තා. රු. 599 freedom පැකේජ් එකක් දා ගත්තා. අද මාසෙ ඉවර වුණ නිසා තව එකක් දා ගත්තා. මේක අසාමාන්‍ය විදිහට වාසියිනෙ බං. 🤔

    මාසයක් පුරාවටම දවසට 1GB ගාණෙ හම්බෙනවා normal browsing වලට. ඒකට social media usage අදාළ නැහැ. ඒ කියන්නෙ FB, Instagram, Whatsapp, YouTube කොච්චර පාවිච්චි කරත් 1GB වලින් කැපෙන්නෙ නැහැ. අනිත් නෙට්වර්ක් වගේ 360p විතරක් unlimited හරි, පට්ට slow හරි නෙවෙයි, සිරාවටම unlimited. අනික youtube, fb එහෙම 1080p buffering නැතිව බලන්න පුළුවන්. 6 mbps (750kb/s) විතර වේගයක් තියෙනවා.

    ඒ විතරක් නෙවෙයි බං, ඔච්චර data දෙනවා මදිවාට airtel ඒවාට මාසෙම call sms සම්පූර්ණ free. (whatsapp සම්පූර්ණ free එකේ video call වුණත්)

    ඒකත් මදි කියලා හිතෙනවා නම් තව විනාඩි 300 කුයි sms 1000 කුයි අනික් network වලටත් free දෙනවා. සේරම රුපියල් 599 කට මාසෙකටම!!

    ඕකත් මදි උන්ට කැමති නම් දවසට හම්බෙන data ප්‍රමාණය 2GB කරගන්න පුළුවන් 999 පැකේජ් එකෙන්. ඔය සේරම ඒ විදිහටම තියෙන අතරෙ අනිත් නෙට්වර්ක් වලට calls sms එහෙමත් වැඩි වෙනවා.

    මම මාසයක් පාවිච්චි කරපු නිසා මට ෂුවර් කිසිම FUP එකක්, speed cap එකක් නෑ. එහෙම තියෙනවා නම් ඒක youtube වලට 50GB වලින් එහා සහ fb, whatsapp වලට 25GB ගාණෙ විතර වෙන වෙනම වගේ තියෙනවා වෙන්න ඕන. එහෙම තිබුණත් එච්චර පාවිච්චි කරන්නත් බෑනෙ බං හිතලාම නාස්ති කරේ නැත්නම්.

    මුන් මෙච්චර වාසි දෙන්නෙ මොකක් හරි යටි අරමුණකින්වත්ද බං? 🤔 🤔
    " Indian jio sim marketing strategy "
     
    • Like
    Reactions: kevin_levin

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,159
    3
    118,924
    113
    Gampaha
    ඔකොම හරි ඔය සිම් වලට Airtel එකෙන් පුදුම හිගන Call , SMS තොගයක් එන්නේ එපාම වෙලා ගලවලා දැම්මා හුත්ත.
    නෑ....
    ගත්ත මුල් කාලෙ ආව. කතා කරල පද දෙකයි කිවුවෙ, දැන් කෝල් එන්නෙ නෑ.

    දැන්නං හොට්ලයින් එකේම තියෙනව ඇඩ් බ්ලොක් කරන්න ඔප්ශන් එකක්.
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    හිතපන්කො ඔච්චර අඩුවට දෙන්න පුලුවන් එකේ අනිත් එවුන් දෙගොල්ලො ගසාකන හැටි. :angry:

    කැ* නාකි මයිනා තමයි එයාටෙල් එකෙන් මොබිටෙල් එක බේරගන්න නීති ගෙනාවෙ. :angry:
     

    Poththa

    Well-known member
  • Mar 21, 2016
    1,720
    2,156
    113
    Un issrath ehami...FUP case naththan oita wada ewa deela :)
    Mekta post kala witarai current giya sinhalu :(
     

    Similar threads