mama eeye indala Airtel use kerenawa podi scene ekakata...mama ada hawasa 25k reload kela 4n ekata...machanla 25ta kochchara sms freeda?
mama dan balance eka baluwa 20.73...

mama sms 15k witara yawwe...ai ehema wenne?
mama dan balance eka baluwa 20.73...


mama sms 15k witara yawwe...ai ehema wenne?



