:eek: moka asseda ban gahagaththe?
chint Well-known member Oct 3, 2007 16,272 443 83 cgtech.lk Dec 30, 2011 #21 moka asseda ban gahagaththe?
smsanjaya Well-known member Jul 7, 2010 7,477 398 83 Dec 30, 2011 #22 niko111 said: koheda ban e gaha ganne? echchara loku ekak.... Click to expand...
Saundiris Junior member Nov 28, 2011 228 10 18 Dec 30, 2011 #24 Thuzanga said: Gahagatha neda asse Click to expand... නයි කයිද රෝස්පාන්.....
hiro_nakamura Well-known member Nov 14, 2010 7,386 243 83 Hu Jinthawoge gedetta allapu gedara Dec 30, 2011 #25 Thuzanga said: Gahagatha neda asse Click to expand... EKANE BN
Arc Defender Member Oct 9, 2011 165 35 0 Dec 30, 2011 #27 බර්මියුඩා ත්රිකෝණෙ තව හොඳයි වගේ. ඕක ඇතුලේ තව මොන මොනවා තියනවද දන්නේ නෑ. බූරැ පොට් එකක් උනත් ගේමක් නැතුව දාන්න පුලුවන් වගේ.
බර්මියුඩා ත්රිකෝණෙ තව හොඳයි වගේ. ඕක ඇතුලේ තව මොන මොනවා තියනවද දන්නේ නෑ. බූරැ පොට් එකක් උනත් ගේමක් නැතුව දාන්න පුලුවන් වගේ.
diazkolla Well-known member Feb 14, 2010 10,971 2,404 113 කරුණා අනාථ නිවාස Dec 30, 2011 #28 indian wage neda?
MR.BILLA Well-known member Jun 24, 2011 6,152 1,525 113 ai kiyanna oneda? Dec 30, 2011 #29 patta horu.....!!! mini merum walak...
radiax Well-known member Dec 9, 2007 8,679 985 113 සුන්දර හදවතක..-NRJ- Dec 30, 2011 #30 you are being monitored
chami_84 Well-known member Sep 23, 2008 21,825 3,411 113 Dec 30, 2011 #33 මැජික් එකක් වගේ.. පහත් වුනා..සායෙන් වැහුවා..බඩු missing..
5tech Well-known member Dec 19, 2008 16,785 2,780 113 ඇයි එන්නද ? අනේ හු" Dec 30, 2011 #35 chami_84 said: මැජික් එකක් වගේ.. පහත් වුනා..සායෙන් වැහුවා..බඩු missing.. Click to expand... එක තමා මාත් බැලුවෙ... බඩු මිසින් නේ බං
chami_84 said: මැජික් එකක් වගේ.. පහත් වුනා..සායෙන් වැහුවා..බඩු missing.. Click to expand... එක තමා මාත් බැලුවෙ... බඩු මිසින් නේ බං
SANJEE Well-known member May 30, 2006 40,391 1,026 113 42 අගනගරේ කිට්ටුව Dec 30, 2011 #37 amma gahai kiwwalu....... yakado ara kangaroo genu saththunta wage me genigeth kakul deka asse mallak tiyenawada danne nee ochchara loku case ekak asse gahagena lassanata awidinne......
amma gahai kiwwalu....... yakado ara kangaroo genu saththunta wage me genigeth kakul deka asse mallak tiyenawada danne nee ochchara loku case ekak asse gahagena lassanata awidinne......
5tech Well-known member Dec 19, 2008 16,785 2,780 113 ඇයි එන්නද ? අනේ හු" Dec 30, 2011 #38 පචයක් වගේනේ බං... අස්සේ ගහගත්ත එකට මොකෑ බං උනේ....
coollifestyle4u Well-known member Jun 16, 2008 39,931 2,501 113 .:මහනුවර:. Dec 30, 2011 #39 මේ සිස්ටම් එක දැන් හුගාක් අය පාවිච්චි කරනවා නේ... දැන් එයාර්පොට් එකේ වගේ එළියට යන තැනේදි ස්කැන් කරලා යවන්නයි තියෙන්නේ..
මේ සිස්ටම් එක දැන් හුගාක් අය පාවිච්චි කරනවා නේ... දැන් එයාර්පොට් එකේ වගේ එළියට යන තැනේදි ස්කැන් කරලා යවන්නයි තියෙන්නේ..