AKOගෙ සිංදුව ගැන දගලපු හෑම එකාම මේකට උත්තර දී&

lastkiller

Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    Sry for disappointment bro

    මම මේක කිව්වෙ උඹට නෙවෙයි. Akon ගෙ පැමිණිමට විරුද්ධ වුණ රට ගැන හිතන මිනිස්සුන්ටයි :dull:
    Maru ubath ea modayangen ekekda patta:lol::lol::lol::lol:
     

    Banned

    Well-known member
  • Dec 19, 2009
    2,625
    328
    83
    Here I am....
    Man kiaynne ehema deyak nemei moadyo gadarakata sigarat bila ahuwelatyh benne neththe ei kiyalai ahanne?

    මෙහෙමයි.....උඹ හිතන් ඉන්නේ........EK එකේ ඉන්නේ ඔක්කොම පිම්පියො කියලා වෙන්න පුලුවන්...... එත් කවදාවත් මේකේ ඔය වගේ ටිකක් PHOTO දැම්මම......... නොදැක්කා වගේ හිටපු එවුන් EK එකේ මම දැකලා නැ. ආගම මොනා වුනත්.... වැරදි කියන්න.......කොන්දක් තියෙන එවුන්....මේකේ ඕන තරම් ඉන්නවා.

    එත් පලමුවෙනි වතාවට.......ඔය වගේ........හිතන කතා කරන්න.......අලහකොන් උත්තමයගේ රෙදි ටික හොදන එවුන් ටිකක්........මේකේ ඇතුලේ ඉන්නවා...කියලා මේ ප්‍රශ්ණේ හින්දා..... දැක්කා.
    :D
     

    nisal456

    Junior member
  • Jul 26, 2009
    538
    11
    18
    ane yako.meke srilankawe,eke eke pahara ballante meke jousan natanne denne ba.akon wage ewun ape ratete oneme naaaaaaa.meke inne aye madi welade wene wene ewun genalla pissu natanne denne hadanne!!!!!!!!
     

    chinthi123

    Well-known member
  • Dec 26, 2009
    1,458
    661
    113
    planet earth
    machan uba dapu photos wala tiyenne godak pitarata ewa.. namuth me lankawa samhara pitaratiyo buddagama kiyanne mokakda kiyalawat danna un style ekata kiyal budda statues buduhamuduruwan wa yoda gannawa ee nodanuwat kama wenna ati.. namut akon waraddak karala tiyenne u samahara wita eka dannatuwa ati eth api dannawa budunge watinakama eka hinda uta show eka ban karana eka hodi aduma taramin egollo dana ganiy un waraddak kala kiyala hari
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    මෙහෙමයි.....උඹ හිතන් ඉන්නේ........EK එකේ ඉන්නේ ඔක්කොම පිම්පියො කියලා වෙන්න පුලුවන්...... එත් කවදාවත් මේකේ ඔය වගේ ටිකක් PHOTO දැම්මම......... නොදැක්කා වගේ හිටපු එවුන් EK එකේ මම දැකලා නැ. ආගම මොනා වුනත්.... වැරදි කියන්න.......කොන්දක් තියෙන එවුන්....මේකේ ඕන තරම් ඉන්නවා.

    එත් පලමුවෙනි වතාවට.......ඔය වගේ........හිතන කතා කරන්න.......අලහකොන් උත්තමයගේ රෙදි ටික හොදන එවුන් ටිකක්........මේකේ ඇතුලේ ඉන්නවා...කියලා මේ ප්‍රශ්ණේ හින්දා..... දැක්කා.
    :D
    Ha
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    ane yako.meke srilankawe,eke eke pahara ballante meke jousan natanne denne ba.akon wage ewun ape ratete oneme naaaaaaa.meke inne aye madi welade wene wene ewun genalla pissu natanne denne hadanne!!!!!!!!

    kochchere ka gahuwath,BUDDHISM welete ninda kerene ewun kawadawath me ratete enne denneme na.....

    machan uba dapu photos wala tiyenne godak pitarata ewa.. namuth me lankawa samhara pitaratiyo buddagama kiyanne mokakda kiyalawat danna un style ekata kiyal budda statues buduhamuduruwan wa yoda gannawa ee nodanuwat kama wenna ati.. namut akon waraddak karala tiyenne u samahara wita eka dannatuwa ati eth api dannawa budunge watinakama eka hinda uta show eka ban karana eka hodi aduma taramin egollo dana ganiy un waraddak kala kiyala hari


    Therumak nee ban
    :oo::oo::oo::baffled::baffled::baffled:
     

    --SuPuN--

    Member
    Nov 16, 2009
    46
    2
    0
    Nawalapitiya
    Umbata duka akon apu neti ekata brother.... Katathwen eka hondatama pahadilie. Umbe ideas damn true. Kiyanawa ewa serama attha. But sirasataie akontaie sudu huna ganna ona na ban. Agama mokak unath lanakawa muladharma wadeenge ratak newei ne ban(Thama). Think!
     
    Last edited:

    --SuPuN--

    Member
    Nov 16, 2009
    46
    2
    0
    Nawalapitiya
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes: U all correct brothers....! Pitara ewun ona jausamak natagattahden. Apita puluwanda America walata erihiwa action ekak ganna owata erihiwa. Aperata api hadagatthanam harine. Eka eka paharayo mehe gennana ona nane. Sirasatath suduhunu ganda ona naha. Oya weda karana ewunta wenda ona ewa welawata wei me life ekedima.