Maru ubath ea modayangen ekekda pattaSry for disappointment bro
මම මේක කිව්වෙ උඹට නෙවෙයි. Akon ගෙ පැමිණිමට විරුද්ධ වුණ රට ගැන හිතන මිනිස්සුන්ටයි![]()




Man kiaynne ehema deyak nemei moadyo gadarakata sigarat bila ahuwelatyh benne neththe ei kiyalai ahanne?

Maru ubath ea modayangen ekekda patta![]()

Haමෙහෙමයි.....උඹ හිතන් ඉන්නේ........EK එකේ ඉන්නේ ඔක්කොම පිම්පියො කියලා වෙන්න පුලුවන්...... එත් කවදාවත් මේකේ ඔය වගේ ටිකක් PHOTO දැම්මම......... නොදැක්කා වගේ හිටපු එවුන් EK එකේ මම දැකලා නැ. ආගම මොනා වුනත්.... වැරදි කියන්න.......කොන්දක් තියෙන එවුන්....මේකේ ඕන තරම් ඉන්නවා.
එත් පලමුවෙනි වතාවට.......ඔය වගේ........හිතන කතා කරන්න.......අලහකොන් උත්තමයගේ රෙදි ටික හොදන එවුන් ටිකක්........මේකේ ඇතුලේ ඉන්නවා...කියලා මේ ප්රශ්ණේ හින්දා..... දැක්කා.![]()
Ow ban mara cha eka nedaඅවුලක් නෑ බං දැං එහෙමවත් කියල කින්ඩියෙන් බේරෙන්න බලපං![]()




ane yako.meke srilankawe,eke eke pahara ballante meke jousan natanne denne ba.akon wage ewun ape ratete oneme naaaaaaa.meke inne aye madi welade wene wene ewun genalla pissu natanne denne hadanne!!!!!!!!
kochchere ka gahuwath,BUDDHISM welete ninda kerene ewun kawadawath me ratete enne denneme na.....
machan uba dapu photos wala tiyenne godak pitarata ewa.. namuth me lankawa samhara pitaratiyo buddagama kiyanne mokakda kiyalawat danna un style ekata kiyal budda statues buduhamuduruwan wa yoda gannawa ee nodanuwat kama wenna ati.. namut akon waraddak karala tiyenne u samahara wita eka dannatuwa ati eth api dannawa budunge watinakama eka hinda uta show eka ban karana eka hodi aduma taramin egollo dana ganiy un waraddak kala kiyala hari






බීරී අලින්ට වීණා වාදනය කිරීමෙන් වලකින මෙන් රටට දැයට හිත ඇති මිනිසුන්ගෙන් ඉල්ල සිටිමි![]()









U all correct brothers....! Pitara ewun ona jausamak natagattahden. Apita puluwanda America walata erihiwa action ekak ganna owata erihiwa. Aperata api hadagatthanam harine. Eka eka paharayo mehe gennana ona nane. Sirasatath suduhunu ganda ona naha. Oya weda karana ewunta wenda ona ewa welawata wei me life ekedima.