AliExpress එකේ රුපියල් 1.8 ට සෑහෙන වටිනා පොඩි පොඩි items තියෙනවා . හැබැය අලුත් Users ලාට තමා ගන්න පුළුවන් . අලුත් Account එකක් හදා ගත්තොත් මේ Offer එක හම්බ්බූ වෙනවා .
මුලින්ම මේ New Use r Zone කියන එකට යන්න.
මේ වගේ රුපියල් 1.8 ට items දාස් ගාණක් තියෙනවා හැබැයි ගන්න පුළුවන් එකක් විතරයි
ඔය උඩ ඔක්කොම තියෙන්නේ රුපියල් 1.80 වට ගන්න පුළුවන් items
මම order කාරා හරියටම card එකෙන් කැපෙන්නේ 0.01USD විතරයි . 90% වාගේ items ශ්රී ලංකාවට Shipping Free එතකොට ගෙදරටම එන්න යන්නේ රුපියල් 1.80 වයි
තව USD 3 Discount එකක් ගන්න පුළුවන් වෙන ඕනෙම 4 usd වලට වැඩි item එකකට
මේ මම 64GB Usb Pen එකක් පුංචි 1.04 USD වලට order කාරා
තව බඩු ගොඩක් Order කාරා කුණු කොල්ලයට ඔක්කොම මෙතැන දාන්න බැහැ 
පසු සටහන :
කවුරු හරි අළුත් Accounts දෙක තුනකින් මේ රුපියල් 1.8 බඩු order කරනවානම් බලාගෙන IP එක Detect කරනවා . එකම Card එකෙන් එකම නමෙන් එකම Address එකෙන් order කරන්න එපා අහුවෙනවා . එකම mobile number ඒකත් දෙන්න බැහැ . ඒකත් හොදට මතක තියා ගනිල්ලා හොඳේ. ඔන්න මම දැම්ම කිව්වා
මුලින්ම මේ New Use r Zone කියන එකට යන්න.
මේ වගේ රුපියල් 1.8 ට items දාස් ගාණක් තියෙනවා හැබැයි ගන්න පුළුවන් එකක් විතරයි
ඔය උඩ ඔක්කොම තියෙන්නේ රුපියල් 1.80 වට ගන්න පුළුවන් items
මේ මම 64GB Usb Pen එකක් පුංචි 1.04 USD වලට order කාරා
පසු සටහන :
කවුරු හරි අළුත් Accounts දෙක තුනකින් මේ රුපියල් 1.8 බඩු order කරනවානම් බලාගෙන IP එක Detect කරනවා . එකම Card එකෙන් එකම නමෙන් එකම Address එකෙන් order කරන්න එපා අහුවෙනවා . එකම mobile number ඒකත් දෙන්න බැහැ . ඒකත් හොදට මතක තියා ගනිල්ලා හොඳේ. ඔන්න මම දැම්ම කිව්වා
