Aliexpress එකෙන් කුණු කොල්ලයට බඩු ගමු🤩

2osama

Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ

    https://a.aliexpress.com/_mOZqynN
    මේක Try කරන්න 3 USD කූපන් එක used කරන්න. Free shiPping වැටෙන්නේ 😀USD එකයි ගාණක් තමා ගෙවන්න වෙන්නේ😀
    (64GB විතරයි කූපන් එකෙන් ගෙවන්න පුළුවන් Item එකේ වටිනාකම 4 USD වලට වැඩි වෙන්න ඕනේ 3USD කූපන් එක Used කරන්න නම්)
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    Lankawe ip ekata echchara gewannwe nane bn..anthima hariya weddi $0.01 enne..epa wenawa ithin.account 30-40 withara hadanna one..puka irenawa ithin 😐


    Uba twiter eken da logo wenne aliexpress ekata
    Aliexpress එකට කට්ටියම සෙට් වෙලා කුප්පියක් දාමුකෝ (clicks Share කරමු ) 30 සෙට් උනා නම් වැඩෙත් Genuine . නිකං මැරෙන්න ඕනෑ.ත් නැහැ බං 🤩🤩
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,632
    67,979
    113
    Lankawe ip ekata echchara gewannwe nane bn..anthima hariya weddi $0.01 enne..epa wenawa ithin.account 30-40 withara hadanna one..puka irenawa ithin 😐


    Uba twiter eken da log wenne aliexpress ekata

    singapore,usa dapan
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    අඩුවට අරගෙන සතියකට වඩා පාවිච්ච්කරන්න පුළුවන් වේවිද ? :eek::eek::eek:
    රුපියල් 1.80 වක් නේ එන්නේ. උන්ට ලංකාවට ඒවන ත් ඒ ගාන මදි 😀
    මම Aliexpress එකෙන් අවූරුදු 4 කට කලින් LED Bulb වඟයක් ගෙන්න ගත්තා . ගිය මාසේ තමා අන්තිම Led bulb එක මම අතින් වැටිලා කැඩුන නිසා වීසික් කාරා. රිවිවුස් බලලා ගන්න ගොඩක් හොඳ බඩු තියෙනවා නැත් තේ නැහැ
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,872
    23,558
    113
    මමත් ගත්ත නිකන් හම්බෙන එක. ඕකෙන් තව නිකන් බඩු ගන්න ක්‍රම නැද්ද බන්?
     
    • Like
    Reactions: 2osama

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,632
    67,979
    113
    මමත් ගත්ත නිකන් හම්බෙන එක. ඕකෙන් තව නිකන් බඩු ගන්න ක්‍රම නැද්ද බන්?

    New account hadala ship karapan ban wenakan
     
    • Haha
    Reactions: 2osama

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    මමත් ගත්ත නිකන් හම්බෙන එක. ඕකෙන් තව නිකන් බඩු ගන්න ක්‍රම නැද්ද බන්?
    App එකෙන් ගිහින් ගේම් ගහන්න බං මම අද fun එකට ගහලා 3USD හම්බ උනා . තව Coin Collect කරගන්න පුළුවන් කොයින් 100= 12USD වෙනවා . එකෙන් බඩු ගන්න පුළුවන් මම Redmi Airdots දෙකක් order කාරා බං නිකං හම්බ වෙච්ච කූපන් එකෙන් 🤩🤩
     
    • Like
    Reactions: Boralugoda01

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,872
    23,558
    113
    එකම කාඩ් එක add කරන්න දෙන්නෑනෙ සාමාන්‍යෙන් ඔය වගේ ඒවගෙ. මේකෙ පුලුවන්ද?

    App එකෙන් ගිහින් ගේම් ගහන්න බං මම අද fun එකට ගහලා 3USD හම්බ උනා . තව Coin Collect කරගන්න පුළුවන් කොයින් 100= 12USD වෙනවා . එකෙන් බඩු ගන්න පුළුවන් මම Redmi Airdots දෙකක් order කාරා බං නිකං හම්බ වෙච්ච කූපන් එකෙන් 🤩🤩
    පට්ටනෙ. ගේම් ගහන්න මුකුත් අතින් යන්නැද්ද? ඒ කූපන් වලින් කෙලින්ම ඕඩර් කරතහැකිද නැත්තන් බාගයක් අපි ගෙවන්න ඕනෙද?
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,632
    67,979
    113
    එකම කාඩ් එක add කරන්න දෙන්නෑනෙ සාමාන්‍යෙන් ඔය වගේ ඒවගෙ. මේකෙ පුලුවන්ද?


    පට්ටනෙ. ගේම් ගහන්න මුකුත් අතින් යන්නැද්ද? ඒ කූපන් වලින් කෙලින්ම ඕඩර් කරතහැකිද නැත්තන් බාගයක් අපි ගෙවන්න ඕනෙද?

    Add karla balapanko comment karanna kalin :angry:
     
    • Haha
    Reactions: 2osama

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    එකම කාඩ් එක add කරන්න දෙන්නෑනෙ සාමාන්‍යෙන් ඔය වගේ ඒවගෙ. මේකෙ පුලුවන්ද?


    පට්ටනෙ. ගේම් ගහන්න මුකුත් අතින් යන්නැද්ද? ඒ කූපන් වලින් කෙලින්ම ඕඩර් කරතහැකිද නැත්තන් බාගයක් අපි ගෙවන්න ඕනෙද?
    මුලින්ම කොයින් ටිකක් හොයා ගන්න ඕනේ එකේ ඇතුළේ වැඩි විස්තර තියෙනවා . post like කරලා කොයියින් හොයා ගන්න පුලුවන් .. වැඩේ අමාරු නැහැ😀
     
    • Like
    Reactions: Boralugoda01