Android App Review :D

ktM1989

Well-known member
  • Jul 20, 2008
    930
    102
    63
    P-a-N-a-D-u-R-a
    මචංලා අපි කොල්ලෝ කට්ටියක් සෙට් වෙලා cricket highlights පෙන්නන්න පොඩි android app එකක් හැදුවා කස්ටියම පොඩ්ඩක් දාගෙන් බලලා අඩුපාඩු එහෙම තියනවනම් කියන්න.

    App එක crash වෙනවනම් රෙපොර්ට් කරන්න.

    මෙන්න ලින්ක් එක https://play.google.com/store/apps/details?id=info.crichighlights.app

    Z7_VsTQdBOneiOQeBPXEiHTLFbhdehMpsJvuMAzOU95H2IptCebY9S39NJZfBx8V5mUa=h310-rw
    AHGpDV3dsrXmO8gCZOb38e0H0aiW2NFb3Emujmzl9C6FzCANxW9oNJB9rD8VJ1pOe-c=h310-rw


    ස්තුතියි ජයවේවා !!! :)