Android tv box help

Randima3000

Well-known member
  • Feb 2, 2010
    1,166
    237
    83
    අදාල නෑනේ
    මම ගාව තියෙන්නේ Samsung Trizen 32" smart tv එකක්. ඒකේ playstore යන්න බැරි නිසා tv box එකක් ගහන්න බැලුවේ.

    Mi tv stick එක හොදද වැඩේට
     

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    puluwan nam Google Chromecast with Google TV ekakata yanna.
    eka barinam Mi box eka hodai.

    https://elakiri.com/threads/chromecast-with-google-tv-වෝල්මාට්-ඩීල්-39.2020364/

    a4e2e013-1d85-4380-8ace-e9780b074d54.1151d7079111b6ad4d9ef4e334953193.jpeg
     
    Last edited:

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,847
    39,857
    113
    Homagama
    මම ගාව තියෙන්නේ Samsung Trizen 32" smart tv එකක්. ඒකේ playstore යන්න බැරි නිසා tv box එකක් ගහන්න බැලුවේ.

    Mi tv stick එක හොදද වැඩේට
    මේ ගැන අනන්ත පාරක් කිරියේ කතා තියනවා බං. සර්ච් කරලා බලපං. නුල් එයි