Ape Internet

C0d3_X

Member
Dec 15, 2013
262
30
0
în thê Exploits on Ÿøûr Mïñd
අපේ ගෙදර slt connection එකක් තමයි තියෙන්නේ..
මාස පහකින් විතර බිල් එක ගෙව්වේ නැ...
telephone එක කපල බන්... ඒත් internet එක වැඩ..

slt එකට වරදිලවත්ද දන්නැ.
 

rm1980

Well-known member
  • Aug 15, 2012
    6,853
    700
    113
    එකත් දැන් කපය් හිටු ඔහොම.මේකේ ඉන්නවා slt උන්