Apex aura kiyala herbal products wikunaawa. Meka pyramid seen ekakada? Danna aya innawada?
Extra One Well-known member Jan 12, 2012 3,452 1,147 113 Aug 13, 2023 #1 Apex aura kiyala herbal products wikunaawa. Meka pyramid seen ekakada? Danna aya innawada?
Heshan Daminda Well-known member Mar 13, 2009 46,349 1 101,213 113 34 Kalutara Aug 13, 2023 #2 Aura Lanka da?
S SLK_sri Well-known member Oct 27, 2018 61,114 56,678 113 Aug 13, 2023 #3 uba neda oka marketing karanne??
R Roxburyroy Well-known member Jul 24, 2023 3,556 3,958 113 Aug 13, 2023 #4 Extra One said: Apex aura kiyala herbal products wikunaawa. Meka pyramid seen ekakada? Danna aya innawada? Click to expand... ලංකාවේ ඔක්කොම විකුණන cosmetic products යන්නේ pyramid scheme එකට තමයි. Oriflem වගේ international brand එකක් වුණත් ලංකාවේ යන්නේ pyramid scheme එකට.
Extra One said: Apex aura kiyala herbal products wikunaawa. Meka pyramid seen ekakada? Danna aya innawada? Click to expand... ලංකාවේ ඔක්කොම විකුණන cosmetic products යන්නේ pyramid scheme එකට තමයි. Oriflem වගේ international brand එකක් වුණත් ලංකාවේ යන්නේ pyramid scheme එකට.
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 115,982 2 116,122 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ Aug 13, 2023 #5 Apex aura
nvhcc89 Well-known member Feb 8, 2011 19,377 5,820 113 ගෙදර/බෝඩිමේ Aug 13, 2023 #6 MLM එකක්, consumables තියෙන්නෙ, ඉස්සර නම් products අවුලක් නෑ, commission based වගේ, Oriflame වගේම එකක්.. දැන් කොහොමද කියන්න දන්නෑ
MLM එකක්, consumables තියෙන්නෙ, ඉස්සර නම් products අවුලක් නෑ, commission based වගේ, Oriflame වගේම එකක්.. දැන් කොහොමද කියන්න දන්නෑ