mung mudukku kaarayo/3rd class nemeida ?![]()
එන්ගලන්තෙන් පන්නපු හිරකාරයො...

බලහන්කො මේක කොච්චර පැලෑන් කරලා කරන වැඩක්ද කියලා.
වෝකිටෝකිත් ගෙනල්ල... නිකං චිත්රපටියක රොබරියක් දෙනවා වගේ.![]()







ලස්සන වැඩේ captain කාරය කියනවා press conference එකීදී team එකම ප්ලැන් කරලලු කරේ ..![]()
Mama hitahnne scene ekata coach sambanda athi,, uwa beranna aru bella thiyapu scene ekak wae neda tyenne?


ස්ටීව් ස්මිත් හෙන අහිංසක එකා වගේ ඉන්නේ බලන් ගියාම කෝලි එහෙම හොඳයි නෙ
ස්ටීව් ස්මිත් හෙන අහිංසක එකා වගේ ඉන්නේ බලන් ගියාම කෝලි එහෙම හොඳයි නෙ

ස්ටීව් ස්මිත් හෙන අහිංසක එකා වගේ ඉන්නේ බලන් ගියාම කෝලි එහෙම හොඳයි නෙ

aniwa ... poddak padda unaata ohama cheat karanne naa desperate vela .
අනික තාම සිරිස් එක ඉවරත් නෑ මෙච්චර තදියමක් මොකෝ මන්ද මැච් එකක් දිනන්න ස්මිත් අංක එකේ බැට්ස්මන් වෙච්චි බැට් එකෙන් උත්තර දෙන වැඩේ හොඳටම කරන්න පුළුවන් උටකොහ්ලි හොර වැඩ කරල නෑ කවදාවත් මම දන්න විදියට...
ඌ උගෙන් ගේම ඉල්ලපු උන්ට වචනෙන් වගේම බැට් එකෙන් රිදෙන්න ගහන එක කරන්නෙ...![]()
එහෙව් එකේ අපරාදේ නිකන් නම කාගන්නවා. අනික තාම සිරිස් එක ඉවරත් නෑ මෙච්චර තදියමක් මොකෝ මන්ද මැච් එකක් දිනන්න



ball ohoma kalama wicket gann puluwan da bn ochchara... mun practice karlath thiyenne ohoma bole sawuththu krl dannada danne ne...

