Austria Help...

asknrk

Well-known member
  • Feb 10, 2007
    2,854
    800
    113
    @Thusithaya
    mama hitanne ubath austria yana sence eka inne matha hitiya bt there are many issues ban language eka tamain main eka maokda uni yanwanam samharak subject german walin witharai thiyanne dewani eka part time job hoya ganna eka so ubata anith eka englishma course thiyanwa master yanna puluwan but ielts 6.5-7 ona
     

    Gamage2015

    Well-known member
  • Dec 18, 2014
    1,165
    488
    113
    මචන් අපේ සීයාගේ යාලුවෙක් හිටියලු Austrian කාරයෙක්. දෙවන් ලෝක යුද්ද කාලේ ලංකාවටත් ආවලු. උදවුවක් ගන්න බැරි වෙන එකක් නෑ, ප්‍රශ්නේ තියෙන්නේ සියා මැරිලා දැන් අවුරුදු 3 කට වැඩියි.
    (ඔන්න බම්ප් කොරා):cool:
     

    Sadeepa Arosha

    Well-known member
  • Aug 24, 2009
    8,871
    707
    113
    ඇයි එන්නද ?
    මචන් අපේ සීයාගේ යාලුවෙක් හිටියලු Austrian කාරයෙක්. දෙවන් ලෝක යුද්ද කාලේ ලංකාවටත් ආවලු. උදවුවක් ගන්න බැරි වෙන එකක් නෑ, ප්‍රශ්නේ තියෙන්නේ සියා මැරිලා දැන් අවුරුදු 3 කට වැඩියි.
    (ඔන්න බම්ප් කොරා):cool:

    :lol::lol:
     

    ShiningStar

    Well-known member
  • Dec 27, 2017
    7,252
    7,128
    113
    eka paththakain eka kotasak kiyanawa eka daruwek madi wadi wadiyen lamai hadanna kiyala. thawa paththakin thawa kotasak rata daala yanna hadanawa. lamai hadana eke therumak thiyenawada bang mehema wenakota ? :lol: dawasakata me wage thread keeyak watenawada bang meke ? :(
     
    Last edited: