Auto වාහනයක් එලවන ඔබ අනිවාර්යෙන් දැනගතයුතු ද&a

freak88

Member
Nov 15, 2008
12,945
1,172
0
Verified ✔
Lankawe thama auto wahana mechchra famous Europe walanm manual thama wedipura thiyenne mn hithanne

USA wala nam busth auto machooo eth godak aya gear use karanna asaai eth auto goooodak aya gawa thiyenne mokatada nikan karadara wenne kakul ath mahansi karan USA wala godak ladies la drive karana a madiwata ganita drive karanna denawa miniha hek :)
 

bagi007

Junior member
  • Jan 10, 2011
    145
    10
    18
    එකපාරක් මට අමතක වෙලා D එකේ ඉන්දන් R -> P වැටුනා. ගියර් බොක්ස් එකෙන් සද්දයකුත් ආවා ඒත් ලොකුවට මොකුත් උනේ නෑ කියල තමා හිතන්නෙ Aqua 2015 Model..
     

    KDH

    Well-known member
  • Jul 4, 2014
    18,475
    8,661
    113
    රූකඩ රාජ්ජේ
    ට්‍රැෆික් ඉන්නකොට N එකේ ඉන්නේ.එකෙන් diesel ඉතුරුවක් වෙනවනේ මචන් ? ඒ උනාට ගියර් බොක්ස් එකට හොද නැත්ද?
     

    hrm

    Well-known member
  • Mar 19, 2008
    6,001
    3,456
    113
    Battaramulla, Sri Lanka
    ට්‍රැෆික් ඉන්නකොට N එකේ ඉන්නේ.එකෙන් diesel ඉතුරුවක් වෙනවනේ මචන් ? ඒ උනාට ගියර් බොක්ස් එකට හොද නැත්ද?

    oka parana auto wahana use karana ayge puruddak. aluth wahana nawaththala thiyeddi gear box eka torque converter eken auto disengage wenewa. engimata loku load ekak watenne ne. ae hinda fuel consumption ekata balapamak ne.

    N ekata dapuwama RPM eka nam tikak wedi wenewa. man nam N ekata danne hadissiye brake eka atharunoth issarahata paninne nethi hinda.
     
    • Like
    Reactions: KDH

    KDH

    Well-known member
  • Jul 4, 2014
    18,475
    8,661
    113
    රූකඩ රාජ්ජේ
    oka parana auto wahana use karana ayge puruddak. aluth wahana nawaththala thiyeddi gear box eka torque converter eken auto disengage wenewa. engimata loku load ekak watenne ne. ae hinda fuel consumption ekata balapamak ne.

    N ekata dapuwama RPM eka nam tikak wedi wenewa. man nam N ekata danne hadissiye brake eka atharunoth issarahata paninne nethi hinda.

    තැන්ක්ස් මචන්.
     

    Shamil Max

    Well-known member
  • May 18, 2008
    7,379
    2,206
    113
    Boralesgamuwa
    අප්පට සිරි . ඔක්කොම වගේ කරනවා මන්
    shocked-eyes-smiley-emoticon.gif