AWS CSA Help

Dodama

Member
Sep 29, 2016
547
48
0
machanla :D

AWS CSA exam ganna inne. Class nam giye naha. Dumps mona hari ganna tyenawada. Net eke ewa kala but podai tyenne ekama wage ewwa class giyapu aya, exam karapu aya help ekak deepnko...

:yes::yes::yes:

ස්තුති
 

Don GasCan

Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,572
    49,934
    113
    සේදවත්ත
    Gloud grru eka video tika 2parakwath balapan purchace karala yanna kalin
    www.whizlabs.com/awsexam‎ meke thiyanwa exam question 500 me tika aniwa karala pass range eka thiyagena exam liyapan . oya dump set ekan mata 15 wage gedi pitin awa anikawanam aluth ewa. hodata basic balaganin patalawa ahanawa . api balanna nathi podi seen walin ahanawa . a welawat mokadda kiyala dannawa unath adala feature eka wage mathaka nettam karanna be
     
    • Like
    Reactions: Dodama

    Dodama

    Member
    Sep 29, 2016
    547
    48
    0
    Gloud grru eka video tika 2parakwath balapan purchace karala yanna kalin
    www.whizlabs.com/awsexam‎ meke thiyanwa exam question 500 me tika aniwa karala pass range eka thiyagena exam liyapan . oya dump set ekan mata 15 wage gedi pitin awa anikawanam aluth ewa. hodata basic balaganin patalawa ahanawa . api balanna nathi podi seen walin ahanawa . a welawat mokadda kiyala dannawa unath adala feature eka wage mathaka nettam karanna be

    Ado Tnx machan...