ruchira88 said:
R5 kiyala team ekak nam naha man hithanne! anith ewa nam ahala naha! R5 kiyanne RIP model ekak! DVD RIP nemei!
rip model ekak kiwwe ban mokadda
keltz eke name eka famous nowunata screen size eka ehema lokui axxo ekatath wada
keltz eke okkoma tiyenne variable bit rate widiyata ekai screen size eka loku wela sounds suth hoda weeme rahasa