chamari kiyanne mokakda ban ?badullen bodimak hoyala ona.. chamari epa.
set pitin inna ewa bnchamari kiyanne mokakda ban ?
chamari kiyanne mokakda ban ?
na mchnCampus da
frelance machn. six months wage. badulle onama area ekak.. signal thiyenna ona. .town nathuwa kaleta wage unath kamak na..wisthara poddak kiyanna.. Oya student da? job ekak karanawada? Badulle koy peththen da hoyanne? Kochchara kalekatada?
na mchn
frelance machn. six months wage. badulle onama area ekak.. signal thiyenna ona. .town nathuwa kaleta wage unath kamak na..
------ Post added on Jan 5, 2022 at 8:30 AM
geyak unath aulak na bn.. poddak gedarin pita free innai ona.... gana poddak shape wennath ona ithinෆුල් day ඉන්න ද බන් හොයන්නේ ? උබ දවසම ඉන්නවා නම් කාමරේ උබට කරන්ට් බිල ගෙවන්න වෙයි එහෙනම්. හොදම වැඩේ. පොඩි ගෙයක් අරන් ඉන්න එක. ඔය පැත්තේ අඩුවට හොයා ගන්න බැරි වෙන එකක් නම් නෑ ගෙයක්.
geyak unath aulak na bn.. poddak gedarin pita free innai ona.... gana poddak shape wennath ona ithin
na mchn.. ratnapure.. aulakuth na wage 15000k nam... bodim room ekak wage keeyadaබදුල්ල ද ඉන්නේ? මේ පැත්තේ නම් යනවා පොඩි ගණන් වලට 15ට වගේ.
na mchn.. ratnapure.. aulakuth na wage 15000k nam... bodim room ekak wage keeyada
ekata kamak na bn... gedra idalama hathi.. mohinee hodai...තනියම ඉන්න එපා ඕවාගේ හොල්මන් තියෙනවා බන්
![]()