Bathroom Leak

nnjeevana

Well-known member
  • Jan 19, 2009
    3,362
    771
    113
    තොපිට මොකෑ ඒක
    2jScKZj.jpg


    Bathroom eke tile eka yatin (Mark karala tiyena thena) wathura yanawa. mekata mokada karanna puluwan.
     
    Last edited:

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,562
    6,055
    113
    Galola water proof karala aye allanna..ochchara thama ithin thiyenne.. Ekko grout tikak gala balanna
     
    Last edited: