Bathroom eke tile eka yatin (Mark karala tiyena thena) wathura yanawa. mekata mokada karanna puluwan.
Last edited:
Galola water proof karala aye allanna..ochchara thama ithin thiyenne..
Galola water proof karala aye allanna..ochchara thama ithin thiyenne.. Ekko grout tikak gala balanna

