Binario 12

KuKu KoKa

Well-known member
  • Feb 17, 2020
    1,627
    4,421
    113
    245994224_420644612966015_3211146666895894217_n.jpg
     

    ninjah2

    Well-known member
  • Dec 11, 2020
    307
    421
    63
    මම නම් කව්රුත් කරන ජොබ් වලට අපහස කරන්නෙ නෑ,ඒත් මූ නම් හෙන ඇඩ් දානව ලංකාවෙ එවුන්ට,ඒකටත් එක්ක බලපන් මේ චැනල් එක,මාර කොලිටි දෙන්නෙක්.
    https://www.youtube.com/c/NomadicLobsters/videos
     

    KuKu KoKa

    Well-known member
  • Feb 17, 2020
    1,627
    4,421
    113
    Italy wala guu hodana ekaaa

    අවුලක් නැහැ නේ පොන්නයෝ. ඌ මහන්සියෙන් හම්බ කරන සල්ලි. උබට ඉරිසියයි නේ පොන්නයෝ
     

    Honert

    Well-known member
  • Aug 21, 2017
    1,447
    642
    113
    meyala Elba island wala inna kale vieos tika baluwa. Passe theruna pada show witharai kiyala. Lassanata audiance eka andagena innawa. Dan nan videos balanne na
     
    • Like
    Reactions: shenat

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    28,971
    21,197
    113
    අවුලක් නැහැ නේ පොන්නයෝ. ඌ මහන්සියෙන් හම්බ කරන සල්ලි. උබට ඉරිසියයි නේ පොන්නයෝ
    Kakussi hadapan uth ekka
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    28,971
    21,197
    113
    Muuta puka dena subscribed karapu ewun
    Poddak hoyala balapan lankawe Ewunta muu dena game eka gana

    muu guu hodala mehemanam
    Wena jobak karaoth inna wenne naha
     

    tha123

    Well-known member
  • Mar 4, 2015
    6,663
    1
    6,346
    113
    මම නම් කව්රුත් කරන ජොබ් වලට අපහස කරන්නෙ නෑ,ඒත් මූ නම් හෙන ඇඩ් දානව ලංකාවෙ එවුන්ට,ඒකටත් එක්ක බලපන් මේ චැනල් එක,මාර කොලිටි දෙන්නෙක්.
    https://www.youtube.com/c/NomadicLobsters/videos

    Boy is a mora computer engineer and a msc holder.. Now he is doing his phd research in Swiss.
    Girl is a bsc.aquatic graduated from Uva uni.

    their education level can be seen by their videos:love:
     

    ninjah2

    Well-known member
  • Dec 11, 2020
    307
    421
    63
    Boy is a mora computer engineer and a msc holder.. Now he is doing his phd research in Swiss.
    Girl is a bsc.aquatic graduated from Uva uni.

    their education level can be seen by their videos:love:
    Didn't know about their education level, but yeah I saw their level of quality throughout the videos.
     
    • Like
    Reactions: EVC

    pcguru

    Well-known member
  • Sep 26, 2009
    4,366
    719
    113
    Video set neththam nobala idapan. U gu hodala hari u hamba karana salli ne pada show danne.
    Mokuth kiyaganna beri unama ohoma ekak hari atha arinawa.
    Math habai muge video balanne ne, set na.
    sira kathawa ban...ape unta iwasanna ba un happy eke inna eka dakala.. mal chiththa ponnayo inne
     
    • Like
    Reactions: Xbox 360

    Darth Vadar

    Well-known member
  • Oct 7, 2021
    994
    1,622
    113
    බිකිනිය ගැහුවම මෙලෝ රහක් නෑ.එච්චරයි මන් දන්නෙ 😐😐
     
    • Haha
    Reactions: EVC