Biscuit making

Nov 2, 2011
9
25
3
Mama biscuit ekak hadanawa. Oven eke tamai podiyata hadanna patangaththe. Fruit flavors tamai hadanne. Elakiri eke kawruhari innawada baking wadagana danna? Mata podi udaw wagayak ona wela tiyenawa. Aththatama kiwwoth podi upades wagayak meka hadanakota ena case wagayak gena kiyanna? Kawruhari innawada biscuit baking gana danna kenek?

up
------ Post added on Mar 27, 2024 at 4:45 PM

up
------ Post added on Mar 27, 2024 at 7:51 PM
 

incest_cult

Well-known member
  • Sep 8, 2017
    2,354
    1,821
    113
    colombo
    Mama biscuit ekak hadanawa. Oven eke tamai podiyata hadanna patangaththe. Fruit flavors tamai hadanne. Elakiri eke kawruhari innawada baking wadagana danna? Mata podi udaw wagayak ona wela tiyenawa. Aththatama kiwwoth podi upades wagayak meka hadanakota ena case wagayak gena kiyanna? Kawruhari innawada biscuit baking gana danna kenek?

    up
    ------ Post added on Mar 27, 2024 at 4:45 PM

    up
    ------ Post added on Mar 27, 2024 at 7:51 PM
    ප්‍රස්න මොනාද? කියපන් අපිත් දන්න දෙයක් තියේ නම් කියන්නම්.
    බිස්කට් ද හදන්නෙ කුකීස් ද ? බිස්කට් නම් මැලිබන්, මන්චි ලෙවල් එකට හදන්න මැශින් ඕනි.. මැශින් තියෙනවද?