uba kohomada rawatune? uba TOP level HIGH IQ porakne ban?man attama rawatuna alluwa tamai kiyalame anduwa apiwa rawatatana hati
![]()

uba wage minihek wa politician kenek rawattana eka impossible deyakne. ehema wenna baane kisima widihakin. mata pahadili karapanko please?
