burning software

janaka33

Member
Feb 12, 2008
4,182
94
0
Kandy
mage laptop ekata nero 8 install karala image file ekak burn kara eth eka read karanne ne write una dvd eka (any pc) mage OS eka windows 7 64bit. nero compatible nadda windows 7 or laptop dvd writers ekka:(:(:(
mage friend kenek nero 9 use kara eketh mehema leda awa. mokada hoda burning software eka oyala use karana (with laptop)?.................
 

nuwan741

Well-known member
  • Sep 2, 2007
    2,305
    288
    83
    Kegalle
    samahara writer... write katana technology wenas. samahara wita eka wenna athi
    but LAP eke write nitharama write karanna epa.
    specially HP nam 1 year wage giyama writer eka awul yanawa...
    umbata salli thiyenawanam awulak .ne:lol:
     

    janaka33

    Member
    Feb 12, 2008
    4,182
    94
    0
    Kandy
    samahara writer... write katana technology wenas. samahara wita eka wenna athi
    but LAP eke write nitharama write karanna epa.
    specially HP nam 1 year wage giyama writer eka awul yanawa...
    umbata salli thiyenawanam awulak .ne:lol:

    :lol::lol::lol::lol:masa 10 dagala lapeka gathe. thanks for u're advise.. thama warrenty nam thiyenawa.