mage laptop ekata nero 8 install karala image file ekak burn kara eth eka read karanne ne write una dvd eka (any pc) mage OS eka windows 7 64bit. nero compatible nadda windows 7 or laptop dvd writers ekka


mage friend kenek nero 9 use kara eketh mehema leda awa. mokada hoda burning software eka oyala use karana (with laptop)?.................



mage friend kenek nero 9 use kara eketh mehema leda awa. mokada hoda burning software eka oyala use karana (with laptop)?.................

