Ai dan ohoma karanne ?
nikanma galawala danmahama awlak yanawa da ?
Backup power ekak naththam FIT, Vezel, Grace wala electonic system eka reset wenawa. Ehema naththam awul yanawa. battery eka hondatama bahalanam, replace karaddi system eke faulty wenawa. Ethakota nam terninals walin galawala reset wenna deelama thamai battery eka gahanna wenne.

