CAR එකේ බැටරිය Backup Power Supply දීලා මාරු කරන හැටි !!!

dilshan87

Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    Ai dan ohoma karanne ?

    nikanma galawala danmahama awlak yanawa da ?


    Backup power ekak naththam FIT, Vezel, Grace wala electonic system eka reset wenawa. Ehema naththam awul yanawa. battery eka hondatama bahalanam, replace karaddi system eke faulty wenawa. Ethakota nam terninals walin galawala reset wenna deelama thamai battery eka gahanna wenne.
     
    • Like
    Reactions: Plusky

    madbrucelee

    Well-known member
  • Dec 13, 2008
    1,116
    195
    63
    Backup power ekak naththam FIT, Vezel, Grace wala electonic system eka reset wenawa. Ehema naththam awul yanawa. battery eka hondatama bahalanam, replace karaddi system eke faulty wenawa. Ethakota nam terninals walin galawala reset wenna deelama thamai battery eka gahanna wenne.

    Good explanation bro :) elakiri:yes: