Cargills Bank වැඩ කරන හරි දන්න හරි අය එන්න

battiya

Well-known member
  • Jun 30, 2014
    903
    402
    83
    කෙල්ල ලග
    Cargills Bank වැඩ කරන හරි දන්න හරි අය එන්න

    මචන්ලා Cargills Bank එකේ වැඩ කරන හරි නැත්නම් දන්න කවුරැ හරි ඉන්නවා නම් පොඩි දේවල් ටිකක් දැන ගන්න තියෙනවා :yes:

    පුහුණුවන ව්‍යපාර සංවර්ධන නිලධාරි කියන job ekata aluthin gannawa da?
    eke mona wage dewal da karanna thiyenne? ( field yanna ehema yhiyanawa wage?)

    danna kenek innawa nam kiyapallako machan pm karala hari :yes::yes::yes:
     
    • Like
    Reactions: senewimala1988

    tclanki

    Well-known member
  • Feb 11, 2010
    6,660
    2,346
    113
    gihin bank eke products (Savings, FD, Cards leasing) ehema promote kranna tiyenne.. Bike riding license ekak illala tianawa neda? Salaries nm normally 20K wage dewi+allowances bonus ehema
     
    • Like
    Reactions: battiya

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,610
    25,966
    113
    Ekata gihilla experience hadaganin.IBSL karaganin.then you can go for better job.

    Gottak naethuwa bank job yanna lesi ne
     
    • Like
    Reactions: battiya

    tclanki

    Well-known member
  • Feb 11, 2010
    6,660
    2,346
    113
    20k athida bn jeewath wenna?

    oka training position ekak anika commissions ehama denawa mn hithanne gena clients anuwa..

    hugak ewage oya wage salaries yanne IT mn dnne nah but hugak yanne oya range eke normally experienced cashier kenekta labenneth cargills keells eke 30-35 wage
     

    battiya

    Well-known member
  • Jun 30, 2014
    903
    402
    83
    කෙල්ල ලග

    බම්පි

    20k athida bn jeewath wenna?

    Ekata gihilla experience hadaganin.IBSL karaganin.then you can go for better job.

    Gottak naethuwa bank job yanna lesi ne

    oka training position ekak anika commissions ehama denawa mn hithanne gena clients anuwa..

    hugak ewage oya wage salaries yanne IT mn dnne nah but hugak yanne oya range eke normally experienced cashier kenekta labenneth cargills keells eke 30-35 wage


    :yes::yes::yes: thanks machan