Cargills Bank වැඩ කරන හරි දන්න හරි අය එන්න
මචන්ලා Cargills Bank එකේ වැඩ කරන හරි නැත්නම් දන්න කවුරැ හරි ඉන්නවා නම් පොඩි දේවල් ටිකක් දැන ගන්න තියෙනවා
පුහුණුවන ව්යපාර සංවර්ධන නිලධාරි කියන job ekata aluthin gannawa da?
eke mona wage dewal da karanna thiyenne? ( field yanna ehema yhiyanawa wage?)
danna kenek innawa nam kiyapallako machan pm karala hari


මචන්ලා Cargills Bank එකේ වැඩ කරන හරි නැත්නම් දන්න කවුරැ හරි ඉන්නවා නම් පොඩි දේවල් ටිකක් දැන ගන්න තියෙනවා

පුහුණුවන ව්යපාර සංවර්ධන නිලධාරි කියන job ekata aluthin gannawa da?
eke mona wage dewal da karanna thiyenne? ( field yanna ehema yhiyanawa wage?)
danna kenek innawa nam kiyapallako machan pm karala hari


