CCTV IP Camera

S.Akalanka

Well-known member
  • May 10, 2017
    2,729
    192
    63
    Cam එකේ app එකට cam එකේ ssd & password දීලා ලොග් වෙලා හිටියොත් විතරක් MICRO SD CARD එකට record වෙනව

    app එකෙන් අයින් වුනාට පස්සෙ record වෙන එක නතර වෙනවා

    help needed :sorry:
     

    vito

    Well-known member
  • May 5, 2008
    10,965
    1
    12,302
    113
    අදාළ නෑ නේ
    schedule kiyala ekak athi
    eken uba record wenna ona time periods set karapan.
    this is usually same for most brands.... usually found in settings with the name something like "record" or similar
     

    mtmadushanka

    Well-known member
  • Apr 28, 2018
    3,699
    592
    113
    Hogwarts 🏰
    jnwXbb1.gif