CDI සහ Platinum අතර වෙනස

kukkupatiya

Well-known member
  • Dec 27, 2012
    1,359
    914
    113
    මගේ පරණ පොස්ට් වල ඇති


    ප්ලැට්නම් හෙවත් කන්ටැක් බ්‍රේකර් පොයින්ට් කියනේ මැකෑනිකල් සිස්ටම් එකක් ගොඩක් 6v බයික් වලට, පරණ වාහන වලට ආව.

    CDI කියන්නේ hall effect සෙන්සරයක් හරහා ඩිජිටල් සිග්නල් එකක් අරගෙන ඉග්නිශියන් එක කරගෙන යන එක,

    CDI පරණ සිස්ටම් එකට වඩා හොදයි එත් පරණ සිස්ටම් එක Breakdown අඩුයි එත් මෙන්ටෙනස් තියෙනවා.
     

    fallend

    Well-known member
  • Aug 23, 2008
    5,322
    17,363
    113
    Kandy
    මගේ පරණ පොස්ට් වල ඇති


    ප්ලැට්නම් හෙවත් කන්ටැක් බ්‍රේකර් පොයින්ට් කියනේ මැකෑනිකල් සිස්ටම් එකක් ගොඩක් 6v බයික් වලට, පරණ වාහන වලට ආව.

    CDI කියන්නේ hall effect සෙන්සරයක් හරහා ඩිජිටල් සිග්නල් එකක් අරගෙන ඉග්නිශියන් එක කරගෙන යන එක,

    CDI පරණ සිස්ටම් එකට වඩා හොදයි එත් පරණ සිස්ටම් එක Breakdown අඩුයි එත් මෙන්ටෙනස් තියෙනවා.

    http://elakiri.com/threads/cdiමොකක්ද-part1.1556703/

    http://elakiri.com/threads/cdi_බයිලා-part-2.1556803/

    http://elakiri.com/threads/cdi_මාරුකරමු-part-3.1560710/

    සුපිරි සහෝදරයා මේ ටික. 6v එකක් 12v CDI කරන්න කීයක් යනවාද දැන් ? මං හදන්න දැම්මා Honda CD 125 එකක්. ඒක හරියට වැඩේ කරලා නෑ කිව්ව බාස් උන්නැහේ 😄
     

    kukkupatiya

    Well-known member
  • Dec 27, 2012
    1,359
    914
    113
    30,000 කට එහා යනවා අනිවාර්යෙන්, ෆ්ලයි වීල් එක පැත්තේ කප් එකේ ඉඳල ගොඩක් ඒවා ජපන් කොටස් වලටම මාරු කරන්න ඕනි, බල්බ් සියල්ලම සහ මුළු වයරින් එකම, එතනින් එහාට ලොකු වියදමක් යන්නේ CDI එකටයි IGN Coil එකටයි.