මම කුලියට හිටියට CEB එකට මගේ Dialog අංකයක් දිලා තියෙන්නේ, එකට තමයි Bill එහෙම එන්නේ.
විදුලි බිද වැටීම වුනාමත් Hotline ගත්තාම එතනින් ලයිට් බිල් එකේ තියෙන නම කියලා එක නේද කියලා අහනවා, ඔව් කිව්වා ගමන් පැමනිල්ල දානවා.
දැන් මම ඊයේ පැමනිල්ලක් දැම්මා CEB එකට දීලා තියෙන අංකයෙන් Hotline එකට කතා කරලා. පැය 9 ගිහින් ආවේ නැති නිසා මම අය ගන්නකොට රෙකෝඩ් එකක් යනවා Team එකට දාලා තියෙන්නේ කියලා මගේ පැමනිල්ල.
මේක නිසා මම අම්මා ගේ Phone එකෙන් Call එකක් ගත්තා Hotline එකට අම්මා ගේ Phone එකේ සිම් එක අම්මා ගේ නමට ලියාපදිංචි එකක් අපි එක CEB එකට දීලා නැහැ , ඉතින් එකේ අර රෙකෝඩ් එකම යනවා ඔබගේ පැමනිල්ල Team එකට දාලා තියෙන්නේ කියලා
එහෙම කොහොමද අපිමයි කියලා උන්ගේ System එක හොයාගන්නේ ?
GPS වෙන්න බැ දෙකම Feature phone ඒවගේ GPS නැහැ
මේ දේම කලින් එකෙක් ෆේස් බුක් එකේ දාලා තියෙනවා මම දවසක් දැක්කා
විදුලි බිද වැටීම වුනාමත් Hotline ගත්තාම එතනින් ලයිට් බිල් එකේ තියෙන නම කියලා එක නේද කියලා අහනවා, ඔව් කිව්වා ගමන් පැමනිල්ල දානවා.
දැන් මම ඊයේ පැමනිල්ලක් දැම්මා CEB එකට දීලා තියෙන අංකයෙන් Hotline එකට කතා කරලා. පැය 9 ගිහින් ආවේ නැති නිසා මම අය ගන්නකොට රෙකෝඩ් එකක් යනවා Team එකට දාලා තියෙන්නේ කියලා මගේ පැමනිල්ල.
මේක නිසා මම අම්මා ගේ Phone එකෙන් Call එකක් ගත්තා Hotline එකට අම්මා ගේ Phone එකේ සිම් එක අම්මා ගේ නමට ලියාපදිංචි එකක් අපි එක CEB එකට දීලා නැහැ , ඉතින් එකේ අර රෙකෝඩ් එකම යනවා ඔබගේ පැමනිල්ල Team එකට දාලා තියෙන්නේ කියලා
එහෙම කොහොමද අපිමයි කියලා උන්ගේ System එක හොයාගන්නේ ?
GPS වෙන්න බැ දෙකම Feature phone ඒවගේ GPS නැහැ
මේ දේම කලින් එකෙක් ෆේස් බුක් එකේ දාලා තියෙනවා මම දවසක් දැක්කා