Chest 1 දැක්කා එත් මේ වගේ Chest 1 දැක්කාමමචන්ලා මගේ chest 1 ප
මචන්ලා මගේ chest 1 පොඩි aulak තියනවා.මගේ එක පැත්තක් හොදට තියනවා.අනිත් පැත්තට කොච්චර difpz ගැහැව්වත් ඒ පැත්ත හැදෙන්නේ නැනේ?මට මේක හෙන වදයක වෙලා තියෙන්නේ. ඒ පැත්ත උල් වෙලා අනිත් පැත්ත shape මෙහෙම වෙලා තියෙන්නේ දකුණු පැත්තේ.වැඩි විස්තර ඔනෙනම් කියන්න මම කියන්නම්.මේක හද ගන්න විදියක් නැද්ද?මේක හෙන කැතයි.මට මේක හදා ගන්න help කරන්න?
මචන්ලා මගේ chest 1 පොඩි aulak තියනවා.මගේ එක පැත්තක් හොදට තියනවා.අනිත් පැත්තට කොච්චර difpz ගැහැව්වත් ඒ පැත්ත හැදෙන්නේ නැනේ?මට මේක හෙන වදයක වෙලා තියෙන්නේ. ඒ පැත්ත උල් වෙලා අනිත් පැත්ත shape මෙහෙම වෙලා තියෙන්නේ දකුණු පැත්තේ.වැඩි විස්තර ඔනෙනම් කියන්න මම කියන්නම්.මේක හද ගන්න විදියක් නැද්ද?මේක හෙන කැතයි.මට මේක හදා ගන්න help කරන්න?


