Chest 1 දැක්කා එත් මේ වගේ Chest 1 දැක්කාමමචන්ලා මගේ chest 1 ප&#3

fever

Active member
  • Mar 29, 2008
    378
    37
    28
    Chest 1 දැක්කා එත් මේ වගේ Chest 1 දැක්කාමමචන්ලා මගේ chest 1 ප&#3

    මචන්ලා මගේ chest 1 පොඩි aulak තියනවා.මගේ එක පැත්තක් හොදට තියනවා.අනිත් පැත්තට කොච්චර difpz ගැහැව්වත් ඒ පැත්ත හැදෙන්නේ නැනේ?මට මේක හෙන වදයක වෙලා තියෙන්නේ. ඒ පැත්ත උල් වෙලා අනිත් පැත්ත shape මෙහෙම වෙලා තියෙන්නේ දකුණු පැත්තේ.වැඩි විස්තර ඔනෙනම් කියන්න මම කියන්නම්.මේක හද ගන්න විදියක් නැද්ද?මේක හෙන කැතයි.මට මේක හදා ගන්න help කරන්න?
     
    • Like
    Reactions: ROMid

    New Folder

    Member
    Jun 23, 2011
    1,842
    279
    0
    Hell
    Ohoma case 1k mage yaluwektath thiyenawa. Ugenam mulu Side 1kma ehemai. Ubeth Mulu Body 1e ma A Side eka ehemada? Neththam Chest 1 witharada?
     

    Proxies

    Well-known member
  • Jan 16, 2009
    10,118
    364
    83
    "Magema lokeka"
    Just go to a gym & Consult a instructor bro...According to my knowledge,If u do Bench press with high consentrate & with more weights...U can easily build a well balanced chest...Cheers...:yes:
     

    ROMid

    Member
    May 5, 2011
    2,240
    107
    0
    Moratuwa & Dehiwala
    මචන්ලා මගේ chest 1 පොඩි aulak තියනවා.මගේ එක පැත්තක් හොදට තියනවා.අනිත් පැත්තට කොච්චර difpz ගැහැව්වත් ඒ පැත්ත හැදෙන්නේ නැනේ?මට මේක හෙන වදයක වෙලා තියෙන්නේ. ඒ පැත්ත උල් වෙලා අනිත් පැත්ත shape මෙහෙම වෙලා තියෙන්නේ දකුණු පැත්තේ.වැඩි විස්තර ඔනෙනම් කියන්න මම කියන්නම්.මේක හද ගන්න විදියක් නැද්ද?මේක හෙන කැතයි.මට මේක හදා ගන්න help කරන්න?

    :frown::frown::frown::frown::frown:
    උබ කාගේ fake එකද???
    :frown::frown::frown::frown::frown: