Mage COD 4 wala gun eke target cross eka penne naane !!! 











mata dan multiplayer mode ekedi honda honda eewa mata wenawa target corss eka nati nisaa







eeka daaganne kohomada ? mata kanaawata wedi tiyala ati welaa












mata dan multiplayer mode ekedi honda honda eewa mata wenawa target corss eka nati nisaa








eeka daaganne kohomada ? mata kanaawata wedi tiyala ati welaa