COD 4 HELP

DragonD

Well-known member
  • Nov 26, 2008
    3,508
    1,540
    113
    37.235065, -115.811117
    Mage COD 4 wala gun eke target cross eka penne naane !!! :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:

    mata dan multiplayer mode ekedi honda honda eewa mata wenawa target corss eka nati nisaa :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:

    eeka daaganne kohomada ? mata kanaawata wedi tiyala ati welaa