Colombo වල Channel කරන්න හොද skin specialist කෙනෙක් කවුද ඉන්නේ?

Sri_Sampath

Well-known member
  • Jan 26, 2010
    14,744
    12,771
    113
    Colombo වල Channel කරන්න හොද skin specialist කෙනෙක් කවුද ඉන්නේ?

    DR ASOKA KAMALADASA හැරෙන්න. charges වැඩියි.
    පරණ පොරක් නේ

    dr. ජනක අකරවිට

    dr ඡාලුක්ශ්‍යා .......
     
    • Like
    Reactions: hodakolla

    shameera89

    Well-known member
  • Jun 26, 2013
    16,385
    12,663
    113
    Piliyandala
    Apita beheth ganna barida meyaagen ?

    "Prof. Jayamini Seneviratne - Recommended"

    Mage Oluwe innek wage awilla eka laser karala ayin karanna kivva ban
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Mr.Frank

    Well-known member
  • Sep 21, 2017
    1,266
    1,712
    113
    Apita beheth ganna barida meyaagen ?

    "Prof. Jayamini Seneviratne - Recommended"

    Mage Oluwe innek wage awilla eka laser karala ayin karanna kivva ban
    පුලුවන් මචන් පට්ට ඩයල් එකක් ඩොකා කියයි විස්තර..
     
    • Like
    Reactions: shameera89