Computers & Laptop දුවිලෙන් බෙර ගන්න මෙන්න නියම ව්සදුම!

venuscreats

Member
Dec 3, 2007
900
63
0
Ganemulla
External Magnetic Dust Filters

මේ Filters ගැන ඔයාලගේ අදහස් කියන්න ?

Airflow.jpg

filters දන්නා ඕන හුලං ඇදලා ගන්න තැනට (නිල් පාට arrows )

CPU.png

මේ filters දාපු CPU එකක්

IMG_0299.jpg

IMG_0285masked.jpg

මේ standard sizes. ඕනෑම size akke හදවල දෙන්නත් පුළුවන්

Laptop walatha Filters තියෙනව
3-1.jpg


7610f018-d61f-4759-91c1-341ebbbc0177.jpg

මේ filters දාපු Lap එකක්

Doctor-ITnew.jpg

machan...meke case eka thiyenwa ne,....picture eka hetiyata ..meke heat wind eka eliyata enne power supply eken witarai ne..eka wenama unit ekak ne...anith hard ware parts wala ta eka adaala wenne nene....:confused:
 

urajdrlk

Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,096
    3,543
    113
    Inside Your Laptop ;)
    මම හිතන්නේ නෑ සාර්ථක වෙයි කියලා....... මේකන්, ලැප් ඕවර් හීට් වෙන්න ගනී.... :dull:
     

    cheruka

    Member
    Jun 5, 2007
    17
    1
    0
    More Info ?

    machan...meke case eka thiyenwa ne,....picture eka hetiyata ..meke heat wind eka eliyata enne power supply eken witarai ne..eka wenama unit ekak ne...anith hard ware parts wala ta eka adaala wenne nene....:confused:


    Macahn oya image aka example to say you only need to filter the air intakes (Blue Arrows) not the exhaust airflow(red Arrows).some casing exhaust top of the case.some power supply has a bottom fan to ඇදගන්න other hardware heat also.

    like this power supply
    psu_280.jpg


    here are technically airflow of some casings
    scenario7b1kc.jpg

    cm690iiairflow.png

    corsair_obsidian_airflow2.jpg
     

    cheruka

    Member
    Jun 5, 2007
    17
    1
    0
    On test.....

    මම හිතන්නේ නෑ සාර්ථක වෙයි කියලා....... මේකන්, ලැප් ඕවර් හීට් වෙන්න ගනී.... :dull:

    laptop filters අපි test කරගෙන යනවා දැනට lap 3 දාල 2 months තවම අවුලක් නැහැ .thanks for the comment will update you results.